اینتل قول کمک به خودروسازان را می دهد ، زیرا بایدن به دنبال کاهش کمبود تراشه است

siavashmousavi
۲۴ فروردین, ۱۴۰۰
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

رئیس جمهور آمریكا جو بایدن اخیراً با مدیران شركتهای مختلف در اوایل این هفته دیدار كرد تا كمبود جهانی تراشه را كه بر تولیدكنندگان خودرو تأثیر گذاشته است برطرف كند. این حتی منجر به اعلام اینتل در زمینه کمک به خودروسازان نیز شده است.

 

اینتل

 

به گزارش رویترز گزارش، غول تراشه سازی ( اینتل ) اعلام کرده که قصد دارد. در شش تا نه ماه آینده تراشه هایی را در کارخانه های خود برای کارخانه های اتومبیل تولید کند. در اجلاس کاخ سفید، بایدن اظهار داشت که از حمایت دو جانبه از قانون برای تأمین بودجه صنعت نیمه هادی برخوردار است. علاوه بر این، وی قبلاً اعلام کرده بود كه قصد دارد 50 میلیارد دلار برای تولید و تحقیقات نیمه هادی سرمایه گذاری كند. به عنوان بخشی از تلاش های خود برای بازسازی تولید آمریكا تحت یك تكه 2 تریلیون دلار.

در حال حاضر جهان از کمبود عمده رنج می برد. زیرا صنعت خودرو یکی از بازارهای تحت تأثیر این مسئله است. سازندگان اتومبیل حتی مجبور شدند برای تهیه تراشه با صنعت الکترونیک مصرفی رقابت کنند. زیرا اخیراً شاهد افزایش تقاضا به دلیل صرف وقت بیشتر مردم در خانه بوده ایم. بایدن و مشاورانش کمبود نیمه هادی را به عنوان “اولویت اصلی و فوری” در نظر می گیرند.

 

اینتل

 

پت گلسینگر، رئیس اجرایی اینتل نیز به طور واقعی در این جلسه شرکت کرده بود. و به رویترز گفته بود که این شرکت قصد دارد. ظرف مدت شش تا نه ماه تولید تراشه در کارخانه های خود را برای رفع کمبود آغاز کند. وی گفت: “ما امیدواریم که بتوان برخی از این موارد را کاهش داد، بدون اینکه احتیاج به ساخت کارخانه سه یا چهار ساله داشته باشد. اما ممکن است شش ماه از محصولات جدید در برخی از فرآیندهای موجود ما گواهی شده باشد. ما در حال حاضر این تعاملات را با برخی از تامین کنندگان اصلی اجزای سازنده آغاز کرده ایم. “

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.