سامسونگ و ال جی جوایز متعددی را در جوایز 2021 iF & Red Dot Design کسب می کنند

siavashmousavi
۲۱ فروردین, ۱۴۰۰
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

سامسونگ الکترونیک با آخرین اجرای خود در iF Design Award 2021 بار دیگر برتری خود را از نظر نوآوری در صنعت فناوری تأیید کرد و به رخ سایر رقبا کشید. این شرکت در پستی اعلام کرد. که 71 جایزه خیره کننده در این مجمع محبوب دریافت کرده است.

 

 

این غول فناوری کره ای موفق به کسب دو جایزه طلا شد. و اینها بخشی از 36 جایزه شرکت برای طراحی محصول است. این شرکت همچنین 10 جایزه را برای مفاهیم حرفه ای، 11 جایزه برای طراحی ارتباطات، 5 جایزه برای طراحی بسته بندی و 9 جایزه برای تجربه کاربر (UX)، رابط کاربری (UI) و طراحی سرویس به دست آورد.

 

 

برجسته ترین نکته تصفیه هوا سامسونگ BESPOKE AX90000N است. که در کنار BESPOKE City Color Edition افتخارات جایزه طلا را کسب کرده است. تصفیه هوا به دلیل مفهوم نوآورانه خود که به مصرف کنندگان قدرت استفاده در انتخاب قسمت جلوی دستگاه تصفیه را بر اساس سبک زندگی مصرف کنندگان می دهد، تأیید می شود.

 

 

مجموعه پانل BESPOKE City Color Edition به دلیل طیف وسیعی از رنگ و مواد لوازم آشپزخانه مانند یخچال، اجاق گاز، اجاق گازهای القایی و سایر موارد مورد توجه قرار گرفت. پالت های رنگی ارائه شده توسط BESPOKE City Color Edition از شهرهای مختلفی مانند استکهلم، برلین و سئول الهام گرفته شده است.

 

 

 

آخرین تلویزیون QLED 8K سامسونگ منجر به دریافت جوایز در گروه محصولات شد. به غیر از تلویزیون QLED، چندین طرح دیگر سامسونگ جوایز مختلفی از جمله. پروژکتور خانگی برتر Premiere مجهز به فناوری Triple Laser و Ultra Short Throw را به دست آوردند. سایر موارد شامل خشک کن WW8000T Washer & DV8000T است. که می تواند به صورت عمودی، افقی یا بصورت مستقل قرار گرفته و متناسب با فضای موجود باشد. گوشی موبایل های هوشمند تاشو Galaxy Z Fold2 و Galaxy Z Flip نیز برندگان جایزه در دسته محصولات بودند.

 

 

ال جی همچنین اعلام کرد. که در مجموع 31 جایزه مختلف در جایزه Red Dot امسال دریافت کرده است. جایزه ال جی برای لوازم خانگی نوآورانه از جمله دستگاه تصفیه هوا و یخچال و فریزر بود.

LG لوازم خانگی جدید LG Objet Collection شش جایزه را در این مسابقه به خود اختصاص داد. که LG در طبقه بندی مواد و سطوح از نظر اجرای رنگ، مواد و پایان آنها را شناخت.

محصولاتی که موفق به دریافت جوایز شدند. شامل دستگاه دم خانگی ال جی، دستگاه تصفیه هوا پوشیدنی و علامت گذاری Micro LED است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.