بهترین لوازم یا تجهیزات آشپزخانه که باید داشته باشید

siavashmousavi
۱۴ آذر, ۱۳۹۹
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

مدت هاست که گفته می شود آشپزخانه قلب خانه است. شما بدون شک وقت زیادی را در اینجا صرف تهیه غذا، معاشرت با خانواده و دوستان خود خواهید کرد. و مهمانی های رقص آشپزخانه خود را فراموش نکنیم. نقل مکان به یک خانه جدید فرصتی برای به روزرسانی وسایل آشپزخانه شما است. پس چرا برای خرید جالبترین و ضروری ترین لوازم یا تجهیزات آشپزخانه کلایبرگ برای طراحی آشپزخانه جدید اقدام نکنید ؟ در اینجا برخی از مواردی را که دوست دارید دوست داشته باشید آورده شده است.

 

تجهیزات آشپزخانه

 

تجهیزات آشپزخانه – یخچال دیجیتال

یخچال های امروزی کارایی ، سازماندهی بهتر و هوشمندتری دارند. دمای یخچال را در یخچال و فریزر و همچنین میزان رطوبت از صفحه لمسی یا بی سیم از تلفن خود مدیریت کنید. دیگر نیازی به کشوی پر از هویج گزیده از سرما نخواهید داشت.

 

تجهیزات آشپزخانه

 

تجهیزات آشپزخانه – مخلوط کن

با یک موتور پرقدرت با کیفیت ، یک مخلوط کن خوب می تواند از تهیه اسموتی های خوشمزه گرفته تا مخلوط شدن یخ در کوکتل یا حتی آسیاب کره مغزها یا دانه ها مقابله کند. برخی از مخلوط کن ها یک شیشه “مرطوب” و یک شیشه “خشک” با تیغه های مختلف برای هر منظور ارائه می دهند ، در حالی که برخی از مخلوط کن های مشابه برای همه موارد استفاده می کنند. هر آنچه را که در هم می آمیزید ، قطعاً یکی از وسایل آشپزخانه ای است که باید برای سبک زندگی مدرن داشته باشید.

 

تجهیزات آشپزخانه – اجاق گاز

از روی ظروف سفالی حرکت کنید ، اجاق گاز  آشپزخانه جدیدترین لوازم یا تجهیزات آشپزخانه در صحنه است. این دستگاه همه در یک دستگاه می تواند بخارپز یا کند پخت کند و معمولاً با تلفن شما همگام سازی می شود: اکنون شام خود را کنترل می کنید ، مهم نیست که در کجای خانه یا حیاط باشید.

 

وسایل بدون نسخه

فر، مایکروویو ، اجاق گاز ، حتی یخچال و فریزرهای نوشیدنی در زیر جزایر آشپزخانه و میزهای پیشخوان میز قرار می گیرند. و فضای بیشتر و ظاهری تمیز به آشپزخانه می دهند. این بدان معنی است که این وسایل به جای درب تاب دار معمولاً از روش کشو استفاده می کنند. و باعث می شوند تا براق و راحت نگه داشته شود.

 

تجهیزات آشپزخانه – ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی مدرن راه موثر تر و دیگر ظرف شستن ظرف ها یا قابلمه ها را شستشو نمی دهید. بهترین ماشین های ظرفشویی سال 2019 بسیار کارآمد ، بسیار آرام و دارای چرخه های “حسگر” هستند که تعیین می کنند. هرچه را در واشر قرار دهید ، بهترین روش شستشو است.

 

تجهیزات آشپزخانه

 

تجهیزات آشپزخانه – قهوه ساز

چه هر روز فنجان قهوه بی پایان بنوشید یا فقط دوست داشته باشید از یک فنجان تشریفاتی خود لذت ببرید ، چیزی شبیه بیدار شدن از صبح با بوی قهوه از قبل درست شده وجود ندارد. با تشکر از قهوه ساز قابل برنامه ریزی شما ، این می تواند موردی باشد. به دستگاه خود بگویید که چند فنجان درست کند ، چقدر مستحکم و در چه زمانی است. و سپس در جادوی داشتن کوپا بدون قرار دادن پای لغزنده در بیرون از خانه لذت ببرید.

 

تجهیزات آشپزخانه – اجاق گاز توستر با همرفت

بعضی اوقات می خواهید یک برش پیتزا را گرم کنید. اما نمی خواهید کل فر را گرم کنید. اجاق توستر همرفت هنوز هم می تواند یک قطعه نان تست با کیفیت درست کند یا وافل های شما را ترد کند. اما همچنین می تواند کلوچه ، پیتزا و کیک بپزد. بعلاوه ، هنگام تهیه وعده های غذایی بزرگ فضای پخت و پز اضافی فراهم می کند!

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.