معرفی و بررسی جارو برقی ربات 360 S10 با MOP و Lider چشم سه گانه

siavashmousavi
۸ اردیبهشت, ۱۴۰۰
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

2021 فرا رسیده و زمان شروع تمیز کردن خانه به صورت سه بعدی است. امروزه بیشتر جاروبرقی های ربات در 2D زندگی می کنند. آنها فقط یک سنسور دارند. بنابراین هنگام اسکن خانه شما برای یافتن اجسام باریک کوتاه می شوند. حسگرهای سه گانه LiDAR جاروبرقی ربات 360 S10 را از کلاس خود بالاتر می اندازند و به شما امکان می دهد خانه شما را به روشی که تصفیه کننده های دیگر می توانند روی آن اسکن کنند، انجام دهد. این اشیا را به اندازه 0/0 اینچ باریک تشخیص می دهد. سپس در زمان واقعی تصمیم می گیرد تا آن را پاک کند یا آن را به بالا ببرد، و از یک تمیزکاری کامل و بدون هیچ گونه تعجب اطمینان حاصل می کند. 

 

جاروبرقی 360 S10 هند

 

در همین حال، نقشه برداری چند طبقه به این معنی است که جاروبرقی ربات S10 می تواند در چند ثانیه چیدمان خانه شما را بیاموزد و موثرترین مسیر نظافت را بهینه کند. S10 با مخزن آب هوشمند 520 میلی لیتری برای پاک کردن سطوح سخت، قابلیت مکش قدرتمند و بدنه باریک 3.35 اینچی می تواند از عهده هرگونه خرابی خانه شما برآید. 

 

دیگر نقاط کور وجود ندارد

به جز 360 S10، هیچ کس خانه شما را به خوبی شما نمی شناسد. سه سنسور قدرتمند LiDAR کمک می کند تا خانه شما بزرگ شود و نقاط کور را از بین ببرد، به این معنی که دیگر به دیوارها برخورد نکنید و مشکلی نداشته باشید

 

جاروبرقی 360 S10 آلمان

جارو برقی ربات 360 S10 لیزر اصلی 

جاروبرقی ربات S10 چشم های خود را به جاده دوخته است. لیزر اصلی آن روی اشیا از راه دور متمرکز است و می تواند موارد را از 6-8 متر جلوتر تشخیص دهد. به این معنی که می تواند کودک نوپای شما را که در حین مدلسازی مجدد در حال خزیدن در فاصله یا اثاثیه شما است، تشخیص دهد.

 

لیزر جلو 

لیزر جلو جاروبرقی ربات S10 چشم برای جزئیات دارد. این می تواند اشیا را در مسیر خود بالاتر از 0.4 اینچ اندازه دهد، سپس دور شود یا آن را بچرخانید تا آنها را بالا بکشد، و به آن کمک می کند تا از مجلات روی زمین دور شود و از فیدو غافلگیر شود. 

 

جاروبرقی 360 S10 انگلستان

لیزر دیواری

جاروبرقی ربات S10 از لیزر سوم برای اندازه گیری ارتفاع استفاده می کند. بنابراین می داند که آیا می تواند از گذشته عبور کند یا تحت موانع قرار گیرد – یا اینکه باید یک مسیر انحرافی را طی کند.

بیشتر پاک کننده های 2 بعدی با یک سنسور LiDAR ارائه می شوند که فقط می توانند اجسام را به صورت 2 بعدی ببینند و تشخیص دهند. و بدون لیزر جلو یا دیواره، هنگام گوشه زدن نقاط کور دارند. همین امر باعث می شود که آنها بیش از آنچه می توانند جوند اشیا را قضاوت کنند و گاز بگیرند. 

جاروبرقی ربات S10 از نقشه برداری سه بعدی برای ایجاد نقشه ای دقیق از خانه شما استفاده می کند. از جمله نقشه طبقه، مبلمان و آن دمپایی هایی که در راهرو گذاشته اید. این نقشه منزل شما را بخاطر می سپارد و هنگام تمیز کردن، به طور مداوم برای به روزرسانی ها اسکن می کند.

 

تشخیص موانع جاروبرقی ربات S10 

 

شستشوی SMart Obstacle

 

مهندسان ما S10 را با سنسور Front LiDAR طراحی کردند تا بیش از 100 شی مختلف را در خانه شما شناسایی کند. آزمایشات نشان داد که جاروبرقی ربات S10 در جلوگیری از ایجاد موانع 900 درصد بهتر از مدل قبلی است. و آنها دقت نقشه برداری سه بعدی S10 را بیش از 100 درصد بهبود بخشیدند.

 

برنامه ریزی مسیر هوشمند جاروبرقی ربات S10

S10 از فناوری ناوبری مشابه Mars Rover ناسا برای یادگیری کل خانه شما در عرض چند ثانیه استفاده می کند. حتی آن گوشه های صعب العبور که ترجیح می دهید به آنها فکر نکنید. 

 

مسیریاب نقشه برداری مسیر

 

سنسورهای LiDAR آن از یک فناوری پیشرفته موسوم به dToF – یا زمان مستقیم پرواز – برای شلیک پالس های نور در هنگام تمیز کردن خانه شما استفاده می کنند. در مقایسه با فناوری سنتی LDS ،S10 هنگام شناسایی اشیا و 30٪ موقعیت سریعتر، دقت 4X را ارائه می دهد. همچنین می تواند مناطقی را که دارای چراغ های قوی هستند. مانند بالکن ها یا کف کنار درهای کشویی پشتی شما – مناطقی که تمیزکننده های دیگر غوغا می کنند ، اداره کند.

جاروبرقی ربات S10 در هنگام تمیز کردن هرگز ردیابی نمی شود. این برنامه با استفاده از یک الگوریتم مجهز به هوش مصنوعی (SLAM) برای کارآمدترین مسیر تمیز کردن خانه شما برنامه ریزی می کند. بدون اینکه از آن شکایتی داشته باشید، در کمترین زمان به تمیزکاری مورد نیاز شما می پردازد.

 

جاروبرقی 360 S10 دور

 

مخزن آب هوشمند S10 باعث می شود حتی سخت ترین لکه های کف نیز به یک تجربه عملی دست پیدا کند. فشار اسپری را بسته به سطح کف شما تنظیم می کند. بنابراین بیش از حد کف زمین را خیس نمی کند و به آن آسیب نمی رساند. و هنگامی که لکه های کف سخت لکه دار می شود، چرخ دنده به چرخ دنده بالا تبدیل می شود. با یک سیستم فشار فعال که در صورت نیاز نیرو را افزایش می دهد.

 

پد Mop بزرگتر

 

و با یک مخزن آب هوشمند 520 میلی لیتری – بزرگترین ربات موجود در بازار – می تواند تا 2153 فوت مربع کفپوش را در یک بار تحمل کند. 

ضدعفونی کننده مورد علاقه خود را به مخزن آب اضافه کنید. تا باکتری های کف را از بین ببرد و بوی تمیز خانه را به شما ببخشد، و خواهید دید که چرا دیروز آن ماپ های دسته چوبی بسیار خوب هستند.


قدرت مکش جارو برقی ربات 360 S10

جارو برقی ربات 360 S10 با 3300Pa قدرتمند خاک و گرد و غبار را می مکد. این حدود 1000 پاسکال بیشتر از متوسط ​​پاک کننده ربات است. بنابراین مکش برتر آن عمیق خواهد شد تا آلودگی هایی را که در حین فیلتر کردن گرد و غبار مشاهده نمی کنید، تمیز کند.

 

جاروبرقی 360 S10 کانادا

 

جاروبرقی ربات S10 دارای چهار حالت مکش مختلف است. که متناسب با بسیاری از حالات و وضعیت های ناخوشایند خانه شماست. 

با تمام این توان، S10 هرگز مجبور به قطع گوشه ها نمی شود – اما آنها را تمیز می کند. این به اندازه کافی قدرتمند است که می تواند خاک سرسختی را که درون گوشه ها جمع شده یا به طرف دیوار قرار دارد ، بمکد.

تشخیص اتوماتیک فرش

بیشتر جاروبرقی های ربات فرق کاشی آشپزخانه شما و آن فرش پشمالو در اتاق نشیمن را نمی دانند. اما تمیز کردن این دو سطح نیاز به رویکردی متفاوت دارد.

 

جاروبرقی 360 S10 چین

 

جاروبرقی ربات S10 از سنسورهای فراصوت برای دانستن اینکه روی چه سطحی قرار دارد استفاده می کند و استراتژی تمیز کردن آن را تغییر می دهد. این می تواند مکش را برای فرشهای ضخیم تر، و سپس قدرت کمتری برای کاشی های نرم و چوب سخت فراهم کند. هرگز گیج نمی شود و فرش شما را نیز پاک نمی کند.

 

بهترین تمیز کردن تمیز 2021

بدون سنسورهای حجیم

 

جاروبرقی 360 S10 Aliexpress

 

طراحان ما با قرار دادن سنسورهای LiDAR S10 در داخل بدنه، جاروبرقی ربات S10 را بسیار باریک و جلوتر از منحنی ساختند، قالب را شکستند. بنابراین هیچ حسگر بزرگی به مبلمان شما برخورد نمی کند.

این موفقیت در طراحی پاک کننده ربات باعث می شود S10 فقط در 3.35 اینچ بلندی داشته باشد، بنابراین می تواند تمام مکان هایی باشد که جاروبرقی دیگر شما نمی تواند. 

 

حافظه نقشه برداری جاروبرقی ربات 360 S10

جاروبرقی ربات S10 می تواند همزمان نقشه های 10 طبقه را به خاطر بسپارد. بنابراین این خانه شما را به یاد می آورد و هر اتاق را تمیز می کند ، حتی هر زمان که بزرگ زندگی می کنید. همچنین می تواند طبقه های مختلف را تشخیص داده و به طور خودکار بین نقشه ها جابجا شود.

 

جاروبرقی 360 S10 مجارستان

تنظیم مناطق ممنوع:

حتی برای جاروبرقی شما بعضی از قسمتهای خانه ممنوع است.

جاروبرقی ربات S10 فقط به جایی می رود که شما بگویید می تواند. فقط یک منطقه ممنوع را در برنامه برنامه ریزی کنید، و S10 در هنگام چرت زدن از اتاق خواب کودک بیرون می ماند. یا از قفسه ای که عتیقه جات مادربزرگ را در آن نگهداری می کنید، دور می شود. 

چیدمان پیچیده ای در خانه خود دارید؟ S10 می تواند سازگار شود. در حالی که سایر پاک کننده های ربات فقط اجازه می دهند مناطق منظم به عنوان مناطق ممنوع تنظیم شوند، S10 به شما امکان می دهد اشکال مختلفی را که دوست دارید در برنامه ایجاد کنید.

از مناطق ممنوع می توان برای پاک کردن ویژگی ها نیز استفاده کرد. جاروبرقی ربات S10 به اندازه کافی هوشمند است که از پاشیدن فرش های شما جلوگیری می کند. و مناطق ممنوع را می توان روزانه به روز کرد تا در جریان تغییرات خانه شما قرار گیرد.

تمیز کردن اتاق انتخاب شده

بعضی از قسمتهای خانه شما بیش از قسمتهای دیگر به توجه نیاز دارند. مانند آن اتاق یدکی که گربه شما دوست دارد چرت بزند. 

 

تشخیص خودکار

 

به سادگی با استفاده از ویژگی ‘Selected Room Cleaning’ آن را در برنامه برنامه ریزی کنید. و S10 به طور مکرر از منطقه عبور می کند تا زمانی که تمیز کردن مورد نیاز خود را بدست آورد.

 

شش سنسور ضد افت

شش سنسور ضد افت به آن کمک می کند تا مناطق خطرناکی مانند برآمدگی ها، راه پله ها و بالکن ها را تشخیص دهد. بنابراین در حالی که تمیز کردن منزل شما تمیز نمی شود هرگز نگران افتادن آن باشید. 

 

جاروبرقی 360 S10 فرانسه

سطل زباله قابل شستشو جارو برقی ربات 360 S10

 

جاروبرقی 360 S10 پرتغال

 

جاروبرقی ربات S10 با سطل قابل شستشو با ظرفیت 500 میلی لیتر، آن را سریع، تمیز و آسان می کند. این اندازه به اندازه کافی بزرگ است. که فقط باید هر دو هفته یک بار آن را خالی کنید. و باز شدن با یک لمس به شما امکان می دهد بدون اینکه دستان خود را کثیف کنید، خاک را بریزید. به علاوه، یک فیلتر سطل شبکه مانع از مسدود شدن موهای بلند می شود.

 

360 S10 ربات جارو برقی کاهش صدا

کار در خانه موسیقی متن خاص خود را دارد: تلفن ها زنگ می خورند. بچه ها بازی می کنند. تماس های کنفرانسی که بیش از حد طولانی می شوند. 

 

بهترین جاروبرقی چینی 2021

 

اجازه ندهید جاروبرقی شما صدای پس زمینه دیگری باشد. S10 با دمای 60 دسیبل روان و بدون هیچ سر و صدایی در مورد آن کار می کند. سیستم کاهش نویز 10 مرحله ای به S10 کمک می کند. تا حتی در زمان اضافه کاری نیز مشخصات آن پایین باشد.

برنامه های تمیز کردن

جاروبرقی ربات S10 داشتن یک برنامه تمیز کردن قابل تنظیم را آسان می کند. به راحتی ایده آل ترین زمان تمیزکاری خود را در برنامه برنامه ریزی کنید. دوشنبه و جمعه ساعت 10 صبح، وقتی خانه خالی است، چگونه است؟ یا شاید ساعت 5 عصر پنجشنبه قبل از ورود مهمانان شام شما. آیا تمیز کردن هفته ای یکبار برای خانه شما کافی است یا مکانی از نوع نیاز به توجه روزانه دارید؟

S10 هرگز تسلیم نخواهد شد فقط به این دلیل که به تشک یوگای شما برخورد می کند. این دستگاه مجهز به یک شاسی کراس کانتری است. که آن را قادر می سازد تا از موانعی به ارتفاع 2 سانتی متر خزیده شود.

کیت لوازم جانبی

جاروبرقی ربات S10 برای دوام ساخته شده است. اما شما می توانید S10 خود را با قطعات قابل تعویض لوازم جانبی Pack حتی طولانی تر نگه دارید. قطعات را در S10 به راحتی تعویض کنید تا در استفاده از دنده بالا برای استفاده طولانی مدت حفظ شود.

کیت یکبار مصرف گرد و غبار

برای خانه هایی که به سطح اضافی مراقبت از نظافت نیاز دارند، کیسه های گرد و غبار اضافی اضافه کنید. تا آلودگی اضافی را به خود اختصاص دهد. همراه با چهار کیسه یکبار مصرف سازگار با محیط زیست برای کمک به کاهش اثرات زیست محیطی در حالی که خاک را قطع می کنید – دیگر نیازی به تمیز کردن سطل غبار نیست.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.