راهنماهای خرید 20 جالبترین ترکیب رنگ برای آشپزخانه شما

siavashmousavi
۱۸ آذر, ۱۳۹۹
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

آیا به دنبال ترکیب رنگ های مهیج برای طراحی آشپزخانه خود هستید؟

آشپزخانه شما محلی است که شما باید هر روز فوق العاده مثبت باشید. و حتماً باید بدانید که رنگها بر روی بهره وری ، روحیه و احساسات شما تأثیر می گذارند . بنابراین ، شما باید آشپزخانه خود را با رنگ های شاداب طراحی کنید که باعث افزایش تولید و جرقه خلاقیت شما می شود.

از این 20 ترکیب رنگ آشپزخانه الهام بگیرید – چه شما یک تزئین کننده منزل با سبک کلاسیک باشید و چه یک متخصص تجربی که عاشق آخرین گرایش ها است.

 

1. قرمز ، سبز و خاکستری

اوقات آشپزی خود را با ترکیب رنگهای منحصر به فرد مانند این مورد افزایش دهید. استفاده از یک جزیره روشن آشپزخانه قرمز، و تن آن را با سبز شدن تخته سنگ آکواریوم و یا رنگ دیوار، و خاکستری کابینت و یا سیاه و سفید. در اینجا به ندرت از لهجه ها استفاده کنید ، تا بیش از حد با رنگ و عناصر زیاد شلوغ نشوید.

 

آشپزخانه

2. سفید ، تمیز و معاصر

سفیدهای ترد ظاهری تمیز ، معاصر و بدون سر و صدا به شما می دهند. اگر نظافتچی دقیق هستید ، به سراغ یک آشپزخانه کاملا سفید کلاسیک بروید. اطمینان حاصل کنید که از موادی استفاده می کنید که به راحتی تمیز می شوند و به راحتی لک نمی شوند.

 

طرح آشپزخانه رنگ سفید

3. سفید و آبی

مانند این آشپزخانه HomeLane ، با ترکیبی کلاسیک از رنگ آبی و سفید ، احساسات تازه و ساحلی را به وجود آورید . شما می توانید با استفاده از چند سایه آبی مختلف برای کابینت های خود همراه با رنگ سفید ، علاقه خود را بیشتر کنید.

 

طرح آشپزخانه Trooper Blue هند

4. صورتی ، سبز و خاکستری

در اینجا ترکیبی را نشان می دهد درپوش منحصر به فرد است که توازن است Pinks ست ، سبزی، و خاکستری بسازید. حال و هوای زیبا و پیچیده ای به شما می بخشد. آن را با لهجه های فلزی مانند دستگیره های کشوی طلا یا نقره و آباژورها لهجه کنید.

 

آشپزخانه به رنگ خاکستری صورتی و سبز

5. خاکستری قرمز ، سفید و نقره ای

آشپزخانه خود را با کمد های قرمز عمیق و لهجه های خاکستری نقره ای مانند این آشپزخانه HomeLane نمایشی کنید . بالاخره آشپزی به عنوان یک هنر نمایشی است! می توانید هر سایه قرمز – قرمز گیلاس ، زرشکی روستایی ، فلفل قرمز یا بیشتر را امتحان کنید.

 

آشپزخانه خاکستری سفید و قرمز

6. قهوه ای ها و سفیدهای خنثی

با این ترکیب رنگی خنثی کلاسیک و سفید ، آشپزخانه خود را بدون سر و صدا جلوه دهید. برای جذابیت خاکی تر ، از مواد طبیعی و خام استفاده کنید.

 

قهوه ای خنثی و آشپزخانه رنگ سفید

7. سیاه و چوب

دیوارها و کابینت های سیاه بسته به نوع استایل شما می توانند آشپزخانه شما را پیچیده تر یا صنعتی جلوه دهند – لهجه آن با رنگ چوب طبیعی مانند این تصویر. با این رنگ شیک بدون زحمت به لهجه های مینیمالیستی و عکسهای عقب بچسبانید.

 

آشپزخانه مشکی و چوبی

8. پاستل

چرا با این بازی پاستل دوست داشتنی ، زمان آشپزی خود را بیشتر سرگرم نمی کنید؟ پاستیل های کمرنگ و ظریف صورتی صورتی و گل مایل به قرمز روشن می توانند ظاهری نرم و پیچیده به وجود آورند.

 

طرح آشپزخانه با رنگ پاستل

9. خاکستری و سفید

درست مانند رنگ سیاه ، خاکستری ها می توانند میزان زرق و برق آشپزخانه شما را افزایش دهند. می توانید با قفسه بندی و نورپردازی مینیمالیستی لهجه بزنید ، یا حتی یک صفحه نمایش پشت برجسته و طرح دار و خاکستری را امتحان کنید.

 

رنگ آشپزخانه خاکستری و سفید

10. آشپزخانه سبز و خاکستری

این ترکیب رنگ آرام سبز-خاکستری و سفید را برای نشاط و ظرافت زیبا امتحان کنید. آن را با وسایل نوری ساده ، تاقچه ها و گیاهان برای جذابیت خاکی لهجه کنید.

 

طرح آشپزخانه به رنگ سبز و خاکستری

11. زرد و سفید

زرد سایه ای سرحال است که هر اتاق را روشن می کند و آفتاب را به شما یادآوری می کند. هرگز نمی توانید در آشپزخانه ای از این دست کسل کننده باشید ، هر چقدر هم که اتاق کوچک باشد! در صورت تمایل ، روشنایی را با رنگ سفید ، خاکستری یا لهجه های خنثی کاهش دهید.

 

آشپزخانه زرد و سفید

12. آبی و نارنجی

به دنبال این ترکیب رنگی پر جنب و جوش بروید تا همزمان به شما انرژی و آرامش دهد. نارنجی پررنگ سایه ای شاد است ، در حالی که رنگ آبی آن را کاملا خوب می کند – ترکیبی کاملاً مناسب از آتش و آب.

 

آشپزخانه به رنگ آبی و نارنجی

13. سبز و چوب

با این مضمون سبز ، حال و هوای طبیعی و تازه ای را به آشپزخانه خود بیاورید. از سایه های سبز که می خواهید استفاده کنید – رنگ های روشن برگ روشن ، سبز زیتونی ، سبز آهک ، سایه کرفس کم رنگ یا سبز زمرد. از چوب های ساده در رنگ های چوبی طبیعی استفاده کنید و از چند وسیله جانبی روستایی برای نمای کشور استفاده کنید.

 

آشپزخانه چوبی و سبز

14. بنفش و سفید

با این سایه بنفش زیبا یکپارچه سازی کنید. برای جلوه ای دلپذیر و قدیمی ، رنگ های سفید و خاکستری به آن اضافه کنید.

 

آشپزخانه سفید و بنفش

15. صورتی و قرمز

در آشپزخانه خود به دنبال سایه های مختلف صورتی و قرمز باشید. ترکیب با رنگ های قهوه ای ، خاکستری یا سفید.

 

آشپزخانه

16. سیاه و نارنجی

جبران سیاه و سفید کلاسیک با سایه های نارنجی سرحال. با رنگ آمیزی سقف آشپزخانه خود به رنگ نارنجی ، یک شروع مکالمه کاملاً روشن را تحریک کنید.

 

آشپزخانه مشکی و نارنجی

17. سایه های قهوه ای

آشپزخانه خود را با سایه های مختلف شن و خاک “زمین” کنید. از این آشپزخانه زیبا نشانه بگیرید – به کمد های قهوه ای ، چوب های قهوه ای ، رنگ دیوار قهوه ای و غیره توجه کنید. هرکسی فکر می کرد رنگ آرام بخش می تواند آشپزخانه شما را بسیار زیبا جلوه دهد؟

 

آشپزخانه

18. سایه های اقیانوس

اگر عاشق تعطیلات کنار دریا هستید ، این یکی برای شماست که ساحل را به خانه بیاورید ! به تمام رنگ های اقیانوس فکر کنید و آن را در کابینت و لهجه های آشپزخانه خود بگنجانید.

 

طرح آشپزخانه Ocean Blue

19. آبی ، طلایی و مسی

با ترکیبی از رنگ آبی و عمیق ، جلوه ای خیره کننده ایجاد کنید. روی دستگیره های کشوی خود ، میزهای کناری ، قفسه ها ، آباژورها از طلا و مس استفاده کنید یا یک سینک ظرفشویی طلا تهیه کنید.

 

آشپزخانه

20. سیاه و آبی

روی کابینت خود رنگ آبی مضطرب را انتخاب کنید و برای ظاهر زیبا ، فرسوده و قدیمی مدرسه از صفحه پشتی تخته چوبی برای آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

آشپزخانه آبی و سفید

آماده طراحی آشپزخانه خود هستید؟

نیازی به گفتن نیست، شما باید ترکیبی از رنگ را انتخاب کنید که برای شخصیت و سبک شما مناسب باشد. بگذارید لحن و پس زمینه مناسبی برای وعده های غذایی به زیبایی پخته شده ، عشق و خنده در اطراف آنها ایجاد کند.

کلایبرگ می تواند به شما کمک کند آشپزخانه  کاملی را طراحی کنید که در عین استفاده از ترکیبات رنگی زیبا و زیبا ، کاربردی نیز باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.