نقد و بررسی گوشی موبایل اپل iPhone 12 Pro Max

siavashmousavi
۱۷ آذر, ۱۳۹۹
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

ما اکنون به روال معمول عادت کرده ایم: هر ساله گوشی موبایل اپل آیفون جدیدتر، سریعتر و با دوربین های بهتر را به بازار عرضه می کند. در حالی که گوشی موبایل آیفون 12 پرو مکس از نظر آنچه ارائه می دهد چندان چشمگیر نیست. جدیدترین، بزرگترین و بهترین آیفونی است که هم اکنون پول می تواند بخرد و برای این کار به پول زیادی نیاز خواهید داشت.

گوشی موبایل اپل iPhone 12 Pro Max در یک نگاه:

  • بسته بندی شده با قدرت
  • دوربین عقب عالی
  • ماندگاری عالی باتری

 

برای قرار دادن گوشی موبایل اپل iPhone 12 Pro Max ، این یکی از چهار آیفون 5G است که در اکتبر 2020 به بازار عرضه شد: آیفون 12 مینی 5.4 اینچی (از 699 دلار شروع می شود) ، آیفون 12 6.1 اینچی (از 799 دلار شروع می شود) ، آیفون 12 پرو 6.1 اینچی (با قیمت 999 دلار) و آیفون 12 پرو مکس 6.7 اینچی که در اینجا بررسی می کنیم (با شروع 1099 دلار سنگین). برای Pro Max ، گزینه های رنگی شما Graphite (مانند مدل بررسی ما) ، نقره ای ، طلایی و آبی آرام است.

 

صفحه نمایش گوشی موبایل اپل iPhone 12 Pro Max

جدا از اندازه صفحه نمایش، تفاوت اصلی این است که دو مدل Pro دارای یک لنز دوربین عقب اضافی هستند که امکان بزرگنمایی نوری را فراهم می کند. هر چهار مدل با یک نرم افزار iOS 14 یکسان روبرو هستند و تراشه A14 Bionic آن بسیار سریع است و این هنگام وزن گیری گوشی موبایل اپل iPhone 12 Pro Max بسیار مهم است. از نظر اصول کلی خیلی بیشتر از آیفون 12 نیست مینی انجام می دهد ، فقط 400 دلار اضافی هزینه دارد.

بهترین اندازه صفحه نمایش به دلخواه شخصی شما بستگی دارد. اما به لطف برخی حاشیه های بسیار نازک، آیفون 12 پرو حداکثر در یک دست تقریباً قابل استفاده است ، به شرطی که دستان شما نسبتاً بزرگ باشند. هرچند ، یک تغییر اساسی در گوشی موبایل آیفون 11 به وجود آمده است. با لبه های خمیده اطراف کناره ها، جای خود را به ظاهری صاف تر می دهد که یادآور جدیدترین نسخه های iPad Pro (یا آیفون 5) است.

 

گوشی موبایل اپل

بدون شک این یک گوشی موبایل هوشمند زیبا است. همانطور که در سیزدهمین تجسم گوشی انتظار دارید. به نظر می رسد ماهرانه ساخته شده است. به نظر می رسد یک دستگاه فوق العاده عالی در دست است. و صفحه نمایش 6.7 اینچی ، 1284×2778 پیکسلی واقعاً می درخشد. (حتی اگر سرعت بروزرسانی صفحه نمایش 60 هرتز فاصله ای با بهترین چیزی که می توانید داشته باشید باشد در حال حاضر در بازار)

این از طریق بازی ها ، ویرایش ویدئو ، وبگردی و سایر موارد کاملاً فشرده می شود. طی چند سال اخیر ، آیفون ها از قدرت پردازشی بیش از آنچه در واقع به آن نیاز دارید، برخوردار هستند. و مدل های آیفون 12 (از جمله Pro Max) این روند را ادامه می دهند. این تلفنی است که برای چندین سال سریع و پاسخگو باقی می ماند. و این نکته دیگری است که باید در هنگام وزن کردن اینکه می خواهید چه مقدار برای خرید تلفن بعدی خود هزینه کنید، در نظر بگیرید.

iOS 14 نیز روی صفحه نمایش است و با معرفی ویجت های صفحه اصلی ، انعطاف پذیرتر از همیشه است. اگرچه آندروید از نظر شخصی سازی گزینه بهتری است. اما این سیستم عامل موبایل اپل است که از نظر جلای کلی برنده است. اکنون فرض می کنیم شما به اردوگاه iOS یا Android متعهد شده اید. و احتمالاً به آنچه می دانید پایبند خواهیم بود.

 

دوربین گوشی موبایل اپل iPhone 12 Pro Max

در مورد دوربین ها ، آرایه 12 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی در پشت آیفون 12 پرو مکس می تواند نتایج بسیار چشمگیری را در شبانه روز به دست آورد. جزئیات واضح هستند، رنگ ها به خوبی متعادل هستند. و حتی با کمترین نور موجود نیز نویز به حداقل می رسد. دوربین های آیفون سال به سال به آرامی تکامل یافته اند. اما اکنون حداقل با بهترین گزینه های سامسونگ و گوگل برابر هستند.

 

گوشی موبایل اپل

عکس های گرفته شده در شب جزئیات زیادی را حفظ می کنند بدون اینکه مصنوعی به نظر برسند

معرفی فناوری LiDAR با حسگر عمق به دوربین (هم در Pro و هم در Pro Max) به معنای تعریف بهتر پرتره ها با تاری پس زمینه است. و برنامه های واقعیت افزوده می توانند حتی با دقت بیشتری کار کنند. در همین حال، گوشی موبایل اپل iPhone 12 Pro Max بزرگنمایی نوری را به 2.5 برابر می رساند. در مقایسه با 2x در iPhone 12 Pro ، و در صورت نیاز به نزدیک شدن به عمل ، این واقعا مفید خواهد بود.

گرفتن یک عکس بد با آیفون 12 پرو مکس بسیار دشوار است. و در حالی که دوربین های بسیار خوبی به تلفن های میان رده مانند Pixel 4a و OnePlus Nord متصل هستند. جهش کیفیت در این گوشی گران قیمت کاملاً واضح است در بیشتر ضربه محکم و ناگهانی ببینید. اینکه آیا ارزش جهش قیمت را دارد ، به بودجه ای که با آن کار می کنید بستگی دارد.

 

باتری

ماندگاری باتری قطعاً تحت تأثیر قرار می گیرد: اپل قول 20 ساعت پخش فیلم را می دهد و در تست پخش ویدئو دو ساعته ما (در حداکثر روشنایی) باتری 3،687 میلی آمپری از 100 درصد به 92 درصد کاهش یافته است. که در کل بیش از 20 ساعت کار می کند . Gaming شاهد کاهش عمر باتری بیشتر بود ، هر نیم ساعت حدود 8 درصد. اما در کل این یک تلفن است که شارژ خود را به خوبی حفظ می کند.

 

گوشی موبایل اپل

دوربین عقب همچنین دارای سنسور LiDAR برای قضاوت دقیق تر عمق و فاصله است

در استفاده منظم ،گوشی موبایل اپل iPhone 12 Pro Max معمولاً 40-50 درصد در پایان یک روز شلوغ در آزمایشات ما باقی مانده است. اگرچه ارزش دارد که به خاطر داشته باشید که این یک گوشی کاملاً جدید با باتری کاملاً جدید است. و ما این کار را نکردیم هرگونه آزمایش را با قابلیت های فشردهتر 5G انجام دهید. حتی در این صورت ، این یک تلفن چشمگیر از نظر دوام باتری است. و شما نگران نیستید که صبح یک شارژر با خود بیرون بیاورید. از شارژ بی سیم پشتیبانی می شود ، از جمله پیوست های جدید شارژ مغناطیسی MagSafe اپل.

 

نتیجه

به طور خلاصه ، آیفون 12 پرو مکس یک گوشی هوشمند عالی است. شاید فقط بهترین گوشی هوشمند فعلی بازار باشد و استفاده از آن در تست ما بسیار لذت بخش بود. این فوق العاده قدرتمند است، به زیبایی طراحی شده است. عمر باتری بسیار بهتر از اکثر گوشی ها است. و دوربین پشت لنزهای سه گانه نیز هر بار نتایج شگفت انگیزی را کسب می کند.

فقط دو دلیل برای جدی نگرفتن آیفون 12 پرو مکس وجود دارد: یا به این دلیل که Android را ترجیح می دهید یا اینکه نمی توانید هزینه یک رقم چهار رقمی را برای یک گوشی هوشمند (که موضع کاملاً منطقی است) توجیه کنید. با این حال ، اگر پول نقد دریافت کرده اید و می خواهید آن را بیش از هر وسیله دیگری برای دستگاه خود استفاده کنید ، این فقط بهترین گوشی هوشمند موجود در سال 2020 است

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.