اسنپدراگون 888 آماده تغذیه پرچمداران گوشی موبایل اندرویدی 2021 است

siavashmousavi
۱۶ آذر, ۱۳۹۹
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

پردازنده های سطح بالای Snapdragon معمولاً چیپست های مورد علاقه گوشی موبایل های پرچمدار اندرویدی هستند و کوالکام فقط از سیستم همراه روی تراشه (SoC) که قرار است در تعداد زیادی گوشی 2021 ظاهر شود رونمایی کرد: Snapdragon 888.

به عنوان مثال جدیدترین مودم X60 5G کوالکام روی صفحه است و در حالی که تراشه های امسال از 5G نیز پشتیبانی می کنند، چیپست جدید در شبکه های 5G با سرعت و اطمینان بیشتری کار خواهد کرد. در مورد هوش مصنوعی موجود در بورد نیز همین طور است. این ویژگی جدیدی برای سری اسنپدراگون نیست. اما مدل 888 قادر خواهد بود محاسبات بیشتر مبتنی بر هوش مصنوعی را در مدت زمان کوتاه تری انجام دهد.

عکاسی محاسباتی – پردازش تصویر پس از ثبت عکس – اکنون در همه گوشی موبایل های شاخص به صورت استاندارد انجام می شود و اسنپدراگون 888 با گرفتن یکباره مواد اولیه بیشتر به شما کمک می کند. این چیپست قادر است 2.7 گیگاپیکسل در ثانیه را به ثبت برساند. معادل 120 عکس با وضوح 12 مگاپیکسل ، که 35 درصد بیشتر از SoC های قبلی اسنپدراگون است.

گوشی موبایل

انتظار می رود سال آینده اسنپدراگون 888 را در چندین گوشی موبایل اندرویدی مشاهده کنید

همانطور که انتظار دارید، گرافیک داخلی Adreno نیز در حال ارتقا است. سرعت بروز رسانی فریم تا 144 فریم در ثانیه هم اکنون امکان پذیر است ( برای مطابقت با یک صفحه 144 هرتز نیاز دارید ). کوالکام می گوید، این بزرگترین جهش در عملکرد پردازنده گرافیکی است. که تاکنون در سری Snapdragon دیده شده است. هرچند که به جزئیات خاصی نرسیده است.

ما همچنین هنوز منتظر مشخصات دقیقاً سریعتر Snapdragon 888 جدید هستیم که انتظار می رود. در مقایسه با سری Snapdragon 865 انتظار می رود در مدت زمان کوتاه تری، با قدرت کمتری محاسبات بیشتری انجام دهد. کوالکام در حال حاضر یک نشست فناوری دو روزه مجازی را برگزار می کند. بنابراین فردا انتظار جزئیات بیشتر را دارید.

با آیفون اپل سریع تر و سریعتر در هر سال  اپل ساخته شده A14 مصنوعی است تأمین انرژی مدل های آیفون 12 – کوالکام می خواهید به همگام شدن با سیلیکون خود را دارد. اما باید صبر کنید و ببینید. که چگونه جدید Snapdragon 888 به عملکرد در گوشی های هوشمند آندروید سال آینده اقدام خواهد کرد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.