5 هدفون بلوتوثی برتر که هزینه آنها کمتر از 50 دلار است

siavashmousavi
۸ آذر, ۱۳۹۹
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

تولیدکنندگان گوشی های هوشمند وجود دارند که دستگاه هایی را تولید می کنند که جک 3.5 میلی متری آنها مانند قبل نیست. از این رو، امروزه استفاده از تلفن های هوشمند با هدفون بلوتوثی و اینکه چه می توان بهترین هدفون های بلوتوثی زیر 50 دلار را برای خرید پیدا کرد، رایج شده است. از آنجا که همه ما به دنبال گوشی های هوشمند با بودجه هستیم، در حالی که همه می دانیم اکثر دستگاه های هوشمند از هدفون مستثنی هستند. بنابراین چطور می توانید قیمت یک تلفن هوشمند + هدفون را با هم بررسی کنید. تا اطمینان حاصل کنید که بهترین تجربه را با دستگاه مورد علاقه خود دارید.

 

هدفون بلوتوثی Mpow H5

 

5 هدفون بلوتوثی برتر که هزینه آنها کمتر از تصویر 1 است

 

هدفون بلوتوثی Mpow H5 به شما اطمینان می دهد که بهترین هدفون بلوتوث زیر 50 دلار باشد. بیایید ویژگی اصلی صدا را در نظر بگیریم. هدفون کیفیت عالی صدا را برای شما فراهم می کند. صدای بیس و سر و صدا فوق العاده است. با این حال، بیش از حد مجاز نیست. سه گانه این دستگاه صاف، روشن و خنثی است که به طور کلی موسیقی را با صدایی گرم و تاریک ارائه می دهد. اگر به بیس هدفون علاقه دارید، Mpow H5 چیزی است که باید در نظر بگیرید.برخی از مزایای داشتن این هدفون مواد Premium، راحتی در پوشیدن برای مدت طولانی، کیفیت صدا عالی، عمر باتری به اندازه کافی طولانی است.

 

هدفون بلوتوثی TaoTronics

 

5 هدفون بلوتوثی برتر که هزینه آنها کمتر از تصویر 2 است

 

مقایسه آن با هر دستگاه رده بالای ANC ، TaoTronics از نظر قیمت ترجیح داده می شود. رمزگذارهای صوتی بلوتوث از AAC و SBC پشتیبانی می کنند. این ویژگی به شما امکان می دهد ضمن کم بودن زمان تاخیر، از کیفیت عالی صدا نیز بهره مند شوید. TaoTroincs در مقایسه با هدفون ANC ممکن است کوتاه باشد که شامل حالت صدای محیط است.

دستگاه های ANC معمولاً شنیدن هر آنچه در محیط اطراف آنها است را برای کاربران غیرممکن می کند. و از این طریق طراحی شده اند. با این وجود هدفون های سطح بالای ANC وجود دارند. که به شما امکان می دهند به سرعت و با کمک یک دکمه حالت ANC را غیرفعال کنید. در حالت ایده آل، برای صدای بهتر، هدفون از aptX پشتیبانی می کند. اما با توجه به قیمتی که می پردازید، AAC عالی است. AAC در تمام مدل های آیفون همراه با تلفن های هوشمند آندروید که روی سیستم عامل Android Oreo یا بالاتر کار می کنند پشتیبانی می شود.

 

هدفون بلوتوثی 059

 

5 هدفون بلوتوثی برتر که هزینه آنها کمتر از تصویر 3 است

 

این هدفون عالی برای گوش بیش از حد در مقایسه با هر گوشی دیگری با این قیمت است. بهترین دلیل از نظر دوام باتری است. در حالی که سایر هدفون ها با هزینه مشابه مدت زیادی دوام ندارند، هدفون بی سیم059 فقط با یک بار شارژ حدود 20 ساعت با شما می ماند. حتی اگر اینها به عنوان وسیله ای بیش از حد گوش ساخته شده باشند، می توانند به راحتی جمع شوند و در کیف شما حمل شوند و یا کیف حمل کنند.

همانند هدفون هایی که با قیمت های بالاتر به بازار عرضه می شوند. میانه های پایین دستگاه در هنگام فشار دادن صدا در پشت بیشتر آهنگ هایی که ممکن است میانه میانه ها فرورفتگی داشته باشند. صدای باس بالایی را جبران می کنند. با نگاهی به برخی از مزایای این گوشی می توان به دوام باتری، گزینه های رنگ، طراحی تاشو، قابل حمل، انزوای غیرفعال نویز اشاره کرد در حالی که نقاط ضعف دستگاه شامل Micro-USB همراه با کمبود AAC.

 

هدفون بلوتوثی Skullcandy Grind

 

5 هدفون برتر بلوتوث که هزینه آنها کمتر از تصویر 4 است

 

برخی از افراد ممکن است به دلیل مسدود شدن زیاد نویز خارجی از استفاده از هدفون بالای گوش خودداری کنند. در حالی که این هدفون های بی سیم برای علاقه شما طراحی شده اند. به اندازه کافی اطراف گوش شما را ترک می کند تا احساس مسدود شدن نکنید. هدفون بی سیم Skullcandy Grind راحت است. زیرا برخلاف سایرین می توان آنها را ساعتهای زیادی بدون احساس خستگی و درد روشن نگه داشت. این ماده ساختمانی خارق العاده است. در حالی که از طرحی برخوردار است که عمدتا شامل فلز است و از دستگاه محکم و مقاوم برخوردار است.

توجه به این نکته مهم است که هدفون بی سیم Skullcandy Grind دارای ویژگی هایی مانند ANC یا حالت محیط نیست. برخی از اشکالات دستگاه این است که فاقد صوت رمزگذار بلوتوث aptX و AAC همراه با صدای فوق العاده زیاد ممکن است کاربران دردسرساز باشد. اما درخواست قیمتی بیش از آنچه که در حال حاضر ارائه می دهند دشوار است.

 

 

هدفون بلوتوثی Mpow Flame

 

5 هدفون بلوتوثی برتر که هزینه آنها کمتر از تصویر 5 است

 

هدفون بی سیم Mpow Flame اطمینان حاصل می کند که از مهمترین جنبه آنچه مصرف کننده هنگام خرید گوشواره که راحتی آن است فکر می کند. بله، Mpow Flame راحت ترین هدفون هایی است که برای افراد زیر 50 سال در دسترس است. نمای طراحی گوشواره دارای یک قلاب است. به این معنی که ثبات دستگاه همراه با راحت بودن شگفت انگیز است.

بنابراین می توان آن را در یک جلسه تمرین شدید استفاده کرد یا فعالیتهایی که حرکات زیادی را شامل می شود. علاوه بر این، مقاومت در برابر آب است که بسیار عالی است. زیرا دارای درجه IPX7 است. به این معنی که اگر هدفون را به اشتباه در هر جایی از گودال قرار دهید یا اگر می خواهید از آنها در یک جلسه تمرین یا کلاس های رقص استفاده کنید، می توانید به راحتی پاک کنید بدون فکر کردن در مورد خراب شدن یا آسیب دیدن، عرق بریزید.

 

نتیجه

 

5 هدفون بلوتوثی برتر که هزینه آنها کمتر از تصویر 6 است

 

در بالا ذکر شده بهترین هدفون بلوتوث زیر 50 دلار است. که تجربه شما را از داشتن بهترین کیفیت صدا فراتر از کلمات اطمینان می دهد. در حالی که هدفون عالی با بودجه در همه اندازه ها و اشکال موجود است. اما قیمت پایین به این معنی نیست که کیفیت دریافتی شما بد خواهد بود.

حتی پس از پرداخت مبلغی گزاف ، لزوماً برای دستیابی به بهترین صدا، دوام باتری یا راحتی، تضمین نمی کند. تمام هدفون های ذکر شده در مورد ثبات و راحتی شما را ناامید نمی کنند. زیرا همه آنها را کاملاً میخ می کنند. این طرح ها هر چقدر جلسه کاری یا کلاس های زومبا شما شدید باشد بعید است از گوش شما خارج شود. شما به سادگی به این هدفون های مقرون به صرفه روی خواهید کرد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.