5 بهترین هدفون بلوتوثی که هزینه آنها کمتر از 100 دلار است

siavashmousavi
۸ آذر, ۱۳۹۹
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

هدفون ها اغلب برای جدا شدن از دنیای واقعی و جمعیت اطراف شما مورد استفاده قرار می گیرند. و این بهترین هدفون های بلوتوث زیر 100دلار به شما در انجام این کار کمک می کند. همچنین، هنگامی که هدفون های بلوتوث با تلفن هوشمند شما متصل می شوند، می توانید تماس های خصوصی و گزینه های مختلف دیگری را دریافت کنید اما بسیار گران هستند. اگر فرد با بودجه محدودی مواجه شود چه می شود؟

 

5 بهترین هدفون بلوتوثی که هزینه آنها کمتر از 0 تصویر است. 1

 

خوب، ما هدفون های خارق العاده ای درست برای شما داریم که شما را ناامید نمی کند. و با کمترین هزینه بهترین نتیجه را می گیرد. سوالات مختلفی وجود دارد که هر زمان کسی بخواهد یک هدفون خوب را خریداری کند این است که آیا این هدفون اگر قیمت آن زیر 100 دلار باشد واقعا خوب است؟ یا عمر باتری آنها چطور است؟ یا آنها به اندازه کافی خوب هستند که بتوانند با آنها سفر کنند؟ خوب ، ما تمام این نگرانی ها را در زیر پوشش داده ایم.

 

هدفون بلوتوثی Sennheiser 4.40 HD

هدفون

اولین مورد در لیست ما هدفون های سنهایزر است که در هدفون های مقرون به صرفه وارد بازار می شوند و با این وجود حس یک محصول گران قیمت را به شما القا می کنند.

طراحی هدفون به گونه ای ساخته شده است که به جای نشستن در داخل گوش ، گوش های شما را بپوشاند. با این کار می توانید صدای پس زمینه را برای شما کاهش دهد و به شما امکان می دهد روی آهنگ یا تماس صوتی تمرکز کنید. در گوشهای شناور، کنترلهایی نصب شده است که به کاربر اجازه می دهد موسیقی را به راحتی تغییر دهد و همچنین تماسها را با نوک انگشت بپذیرد. با یک بار شارژ شدن باتری، کاربر می تواند آهنگ ها را پخش کند یا حدود 25 ساعت در تماس باشد. با این حال، اگر می خواهید از آن بیشتر از آن استفاده کنید، کابل دارید. این هدفون برای قطارها، پروازها یا یک روز معمولی در کالج یا مدرسه عالی است.

 

هدفون بلوتوثی Anker Soundcore

 

5 بهترین هدفون بلوتوثی که هزینه آنها کمتر از 0 تصویر است

هدفون بی سیم Anker Soundcore به دلیل راحتی که در وزن سبک ارائه می دهد. و احساس کاملا راحت بودن، در لیست دوم قرار دارد. این هدفون از فناوری پیشگامانه صوتی استفاده می کند. که صوتی دقیق و واضح را با بیس فوق العاده فراهم می کند. میکروفون ها شامل حذف نویز هستند که به از بین رفتن نویز پس زمینه کمک می کنند.

صدا افزایش یافته و میکروفون با قابلیت حذف نویز باعث می شود. که باتری هدفون بیش از پنج ساعت دوام داشته باشد. علاوه بر این، شما یک کیف شارژ همراه با این هدفون دریافت خواهید کرد که 20 ساعت زمان بازی شما را تضمین می کند. کنترل های لمسی وجود دارد که به شما امکان مکث، جست و خیز، بازی و پاسخگویی به تماس های تلفنی را با سهولت مطلق می دهد.

 

هدفون بلوتوثی JLab JBuds

 

5 بهترین هدفون بلوتوثی که هزینه آنها کمتر از 0 تصویر است. 4

 

این هدفون بی سیم جالب برای لذت بردن از صدا با کمترین هزینه و کیفیت عالی هستند. این هدفون به شما این امکان را می دهد که مقدار زیادی پول در کیف پول خود صرفه جویی کنید. در کنار کیفیتی که پس از صرف هزینه های زیاد برای مارک های گران قیمت دریافت می کنید. این محصول با کیفیت صدا طراحی شده است که با EQ3 سفارشی تلفیق شده است که به شما امکان می دهد در هنگام صدا کنترل صدا را کنترل کنید. برای تعادل باس یا تقویت آن نیازی به برنامه ای نیست.

یک ویژگی اتصال خودکار در هدفون ها وجود دارد. که به شما کمک می کند با برداشتن فقط هدفون های شارژ، یک قدم دیگر را گوش دهید و به آهنگ ها گوش دهید.

 

هدفون بلوتوثی Soundcore X Spirit Sports

 

هدفون بلوتوثی

 

این هدفون بی سیم برای افرادی که عاشق تناسب اندام هستند ساخته شده است. زیرا یک گوشی داخلی طراحی شده است. Soundcore X Spirit Sports به راحتی در مجرای گوش شما ثابت می شود در حالی که این بسته بندی می تواند به پشت گردن شما برود و گوشی ها را به سرعت مطابق سرعت نگه دارد.

اینها با درجه حفاظت ضد آب و ضد گرد و غبار IP68 ساخته شده اند که به شما امکان می دهد بدون داشتن مشکلی در استفاده از آنها، در زیر باران، در سالن بدن عرق کنید. باتری این هدفون بدون شارژ مجدد می تواند حدود 18 ساعت دوام بیاورد. این دستگاه با موفقیت به توان باتری بالایی دست یافته و با کمترین مصرف چیپ ست قدرت یکپارچه شده است. این چیپ ست به کاربر این امکان را می دهد تا در حالی که فقط 10 دقیقه دستگاه را شارژ می کند. سه ساعت وقت برای گوش دادن به آهنگ های خود داشته باشد.

 

هدفون بلوتوثی Marshall Major

 

هدفون بلوتوثی

 

هدفون بی سیم Marshall Major برای کسانی که دوست دارند هنگام پخش موسیقی یا گوش دادن به پادکست مربوط به سرگرمی، تجارت یا هر چیز با کیفیت خوب به سفر بپردازند، عالی است. این هدفون از بلوتوث aptX استفاده می کند که کیفیت فوق العاده ای از صدا را برای شما فراهم می کند. آزادی حرکت هر زمان که هدفون را هنگام سفر انتخاب می کنید ضروری است.

برد بلوتوث تا 30 فوت است که شگفت آور است. بعلاوه، شما می توانید به مدت 30 ساعت بدون شارژ به هدفون گوش دهید. این فوق العاده نیست؟ همچنین، صدا به دلیل راننده های دینامیکی 40 میلی متری که برای افزایش ارتفاع واضح، باس و صاف نگه داشتن میانه تنظیم شده است، شگفت انگیز است. علاوه بر این، کنترل هایی مانند زدن، مکث، میزان صدا، پخش و موارد دیگر وجود دارد. که توسط یک دکمه چند جهته ارائه می شود. 

 

نتیجه

هدفون

 

با توجه به تمام گزینه های بالا، شما می دانید که می توانید با بهترین کیفیت هدفون های زیر 100 دلار را بگیرید. با این حال، قبل از اینکه بخواهید یکی از بهترین هدفون های بلوتوث زیر 100 را بخرید. در مورد ویژگی های مورد نظر در هدفون خود فکر کنید. به عنوان مثال، راحت بودن اگر قصد دارید ساعتهای طولانی به موسیقی گوش دهید ضروری است. اما برای برخی از کاربران، نفوذ می تواند فاکتور مهمی باشد. زیرا باعث کاهش صدای محیط می شود. 

جدای از آن، وزن هدفون شما نیز در احساس راحتی شما در استفاده از این هدفون تأثیرگذار خواهد بود. مردم معمولاً بین سیم و بی سیم اشتباه می گیرند. زیرا انتخاب بین آنها آسان است. اما وقتی هدفون های بلوتوث خودشان با سیم وصل می شوند. و نه با دستگاهی مانند تلفن هوشمند، گیج می شوند. خوب، پاسخ ساده این است که شما باید هدفونی مناسب پیدا کنید. که از فناوری بلوتوث به بهترین وجه استفاده کند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.