معرفی 9 عدد از بهترین گوشی موبایل های زیر 500 دلار

siavashmousavi
۸ آذر, ۱۳۹۹
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

پول در جهت ارزش جریان می یابد و کسانی که در هنگام خرید تلفن هوشمند جدید بهترین ارزش پول خود را نمی خواهند. در اینجا 9 عدد بهترین گوشی موبایل زیر 500 دلار وجود دارد که می توانید خریداری کنید. این لیست بر اساس کیفیت، دوام، عملکرد و جذابیت گوشی های هوشمند ساخته شده است.

 

1. گوشی موبایل موتورولا موتو G7

این گوشی دارای دوربین های پشتی دوگانه “بالاتر از حد متوسط” و عمر باتری عالی است. این گوشی موبایل از آخرین نسخه سهام پای Android 9 برخوردار است. این نمایشگر دارای شکاف قطره ای است و از طراحی مدرنی برخوردار است. کیفیت فیلم ذهن شما را از بین نخواهد برد و عکس های کم نور در بهترین حالت متوسط ​​هستند. گوشی موبایل Motorola Moto G7 قطعاً ارزش پول شما را دارد.

 

9 بهترین تلفن تحت 0 تصویر 1

 

2. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51

این تگوشی موبایل محبوب ترین گوشی سامسونگ است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی OLED با حسگر اثر انگشت داخلی است. این یک سنسور اصلی 48 مگا پیکسل به همراه دوربین جلوی 32 مگا پیکسل دارد. کیفیت بزرگنمایی دوربین چندان مناسب نیست. این یک باتری عالی 4000 میلی آمپری دارد که بیش از یک روز دوام می آورد. پردازنده سامسونگ Galaxy A51 کمی کند است و 4 گیگابایت رم دارد. به طور کلی، این گوشی ارزان ترین گوشی موجود سامسونگ در بازار است. این قطعاً در میان بهترین تلفن های زیر 500 دلار است که می توانید خریداری کنید.

 

9 بهترین تلفن زیر 0 تصویر 2

 

3. گوشی موبایل آنر Play Move

این گوشی موبایل هوشمند اساساً برای گیمرها طراحی شده است. این گوشی دارای بدنه ای کاملاً فلزی و صفحه ای 6.3 اینچی است که از نوع Full HD است. این گوشی بدنه ای براق دارد اما نگه داشتن آن با عقربه های کوچکتر خیلی راحت نیست. این در پشت یک سنسور اثر انگشت دارد و از ویژگی باز کردن قفل نیز برخوردار است. ظرفیت ذخیره سازی آن 64 گیگابایت حافظه است که می تواند قابل ارتقا باشد. یک بلندگو دارد که در پایین گوشی قرار دارد. کیفیت صدا و دوام باتری Honor Play بسیار خوب است. Honor Play یک گوشی میان رده است که یک خرید عالی برای گیمرها محسوب می شود.

 

9 بهترین تلفن تحت 0 تصویر 3

 

4. گوشی موبایل شیائومی Mi 9T

این جدیدترین گوشی موبایل هوشمند شیائومی است و در سراسر جهان به عنوان “من نود” شناخته می شود. شیائومی Mi 9T مانند بسیاری از گوشی های معروف امروزی از شیشه با قاب آلومینیومی ساخته شده است. در دو رنگ مشکی و آبی موجود است. لبه های منحنی گوشی آن را بسیار زیبا می کند. این گوشی عظیم است و هیچ ویژگی ضد آب ندارد. منحصر به فردترین ویژگی این گوشی دوربین سلفی موتوری است.

 

گوشی موبایل

 

5. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S10 E

کیفیت آن به همان نسبت برتر از سایر گوشی های شاخص سامسونگ است. این همه ویژگی های Samsung S10 و S10 plus را دارد. این نمایشگر “Infinity-O” با کیفیت تصویر شگفت انگیز دارد. در پشت گوشی اسکنر اثر انگشت وجود دارد که اسکن اثر انگشت شما بسیار سریع انجام می شود. این دکمه اختصاصی “Bixby” نیز دارد که می توانست از بین برود. این صفحه نمایش 5.8 اینچی “AMOLED” دارد که قادر به تولید رنگ های درخشان است. این دوربین دارای ویژگی های داخلی متنوعی است و از کیفیت شگفت انگیزی برخوردار است. دوام باتری بهترین نیست اما می تواند با استفاده متوسط ​​یک روز به راحتی دوام بیاورد. این یکی از بهترین تلفن های زیر 500 دلار است که می توانید بدون شک خریداری کنید.

 

9 بهترین تلفن تحت 0 تصویر 5

 

6. گوشی موبایل گوگل Pixel 3A

این یکی از بهترین سخت افزارها و کیفیت ساخت با دوام شگفت انگیز باتری است. به نظر می رسد یک گوشی فوق العاده درجه یک برتر است. فاقد شیشه گوریل کورنینگ است اما هنوز هم نمایشگر بسیار سختی دارد. این نمایشگر OLED بالاتر از حد متوسط ​​با رنگ های زیبا دارد. این دوربین دارای یک دوربین عقب 12 مگاپیکسلی است که می تواند تصاویر مناسبی را ثبت کند. قسمت جلوی این گوشی دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی ‘Selfie’ است. دوام باتری بالاتر از حد متوسط ​​است و می تواند با استفاده متوسط ​​تا سنگین به راحتی کل یک روز شما را دوام دهد. این یکی از بهترین گوشی هایی است که می توانید زیر 500 دلار بخرید.

 

9 بهترین تلفن تحت 0 تصویر 6

 

7. گوشی موبایل 64 گیگابایتی آیفون 8

این تلفن از ویژگی های بسیار خوبی مانند ظرفیت شارژ بی سیم برخوردار است و از یک دوربین عالی برخوردار است. این یک گوشی تمام اپل شیشه ای است. این یک صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina IPS دارد که با طیف گسترده ای از رنگ ، کیفیت صفحه نمایش عالی را ارائه می دهد. این یک دوربین واقعی 12 مگاپیکسلی برای ضبط تصاویر واضح دارد. این گوشی برای مقاومت در برابر گرد و غبار و همچنین در برابر آب طراحی شده است. این به راحتی در میان بهترین تلفن سیب ارزان قیمت است که می توانید زیر 500 دلار بخرید.

 

گوشی موبایل

 

8. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A70

این یک گوشی دو سیم کارته با نمایشگر لمسی 6.7 اینچی FHD + است که تجربه تماشایی بسیار جذابی را ایجاد می کند. از فناوری صدای DOLBY ATMOS برخوردار است که کیفیت صدای عالی را ارائه می دهد. این گوشی مجهز به دوربین های عقب سه گانه و همچنین یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی با وضوح بالا ‘Selfies’ است. دارای قابلیت ضبط فیلم UHD 4K برای ضبط فیلم با کیفیت استودیو. این یک عمر باتری عالی و همچنین قابلیت شارژ سریع دارد. اگر به دنبال یک معامله عالی هستید ، این بهترین تلفن ارزان قیمت سامسونگ برای خرید است.

 

گوشی موبایل

 

9. گوشی موبایل Razer Phone 2

این یک گوشی هوشمند مخصوص بازی است که دارای صفحه نمایش لمسی 1440p 5.72 اینچی است. نمایشگر این گوشی در برابر آب مقاوم است و دارای رنگ های عالی و همچنین زاویه دید است. دارای دوربین های عقب دوگانه است که به شما امکان می دهد عکس های واضحی بگیرید. این یک باتری 4000 میلی آمپری با قابلیت شارژ بی سیم سریع دارد. این تلفن ساعت های طولانی از بازی را با دردسر طولانی با قابلیت اتلاف حرارت عالی در اختیار شما قرار می دهد و در نتیجه دمای گوشی را در طول ساعت های طولانی گیم پلی خنک نگه می دارد. اگر طرفدار بازی هستید این تلفن قطعاً یکی از مواردی است که باید مراقب آن باشید.

 

9 بهترین تلفن تحت 0 تصویر 9

 

نتیجه

همه این گوشی موبایل ها ممکن است گوشی های پیشرفته ای نباشند که همه مایل به داشتن آنها هستند اما هر یک از این گوشی ها مشخصات کاملی دارند. این گوشی های هوشمند ارزان قیمت دارای ویژگی های چشمگیری هستند که تجربه بی نظیری را برای کاربر فراهم می کنند. آنها به راحتی بهترین تلفن های زیر 500 دلار هستند . تمام این تلفن ها قطعاً یک ارزش عالی برای پول بدست آمده شما هستند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.