چگونه تجهیزات آشپزخانه خود را بسته بندی کنیم

siavashmousavi
۱۴ آذر, ۱۳۹۹
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

آشپزخانه سخت ترین اتاق خانه برای بسته بندی است. با داشتن بسیاری از تجهیزات آشپزخانه اعم از کابینت ها و کشوها پر از وسایل کوچک و شکننده، کارهای زیادی قبل از ورود محرک ها وجود دارد. برای سازماندهی و بسته بندی تجهیزات آشپزخانه خود با این چک لیست ساده مشورت کنید.

 

وسایل و تجهیزات آشپزخانه را مرتب و ساده کنید

همه چیز را از کابینت ها، کشوها و انبارها بیرون بیاورید و همه آن را مرور کنید. یک قانون خوب این است که از شر هر چیزی که در شش ماه گذشته استفاده نکرده اید خلاص شوید. می توانید موارد را به چهار دسته تقسیم کنید:

اهدا یا فروش – جابجایی زمان مناسبی برای کوچک سازی است. می توانید برای فروش گاراژ برنامه ریزی کنید و یا حتی بهتر کمک مالی به یک موسسه خیریه محلی کنید.

ملزومات – ظروف ، ظروف نقره ، قهوه ساز ، توستر ، صابون ظرف و یک ظرف مخصوص همه منظوره. اینها را در آخرین روزهای خانه قدیمی خود و روزهای اول را در خانه جدید خود استفاده کنید.

به ندرت استفاده می شود – لیوان های شراب ، گلدان ها ، وسایل کوچک و تعادل قابلمه ها و قابلمه ها ، کاسه های مخلوط کردن ، بشقاب ها و وسایل دیگر. اکنون اینها را بسته بندی کنید.

شربت خانه – برای جعبه ها ، بطری ها و قوطی های غذایی که می خواهید منتقل کنید. فقط موارد مورد نیاز خود را نگه دارید و بقیه موارد را در بسته بندی آن قرار دهید.

 

بسته بندی مناسب را برای جمع آوری  تجهیزات آشپزخانه انتخاب کنید

برای انجام صحیح کار ، شما به ابزارهای مناسبی نیاز دارید! از راهنمای جعبه برای تهیه لیستی از تعداد جعبه های مورد نیاز برای بسته بندی استفاده کنید. سایر مواد بسته بندی مانند بسته بندی حباب ، صفحات کف ، روزنامه ، نوار بسته بندی ، برچسب ها و نشانگرهای دائمی همه به کار شما می آیند و به محافظت از وسایل و تجهیزات آشپزخانه مناسب شما در برابر شکستن کمک می کنند.

 

ظروف ظریف

بسته بندی صحیح ظروف برای جلوگیری از شکستن آنها در هنگام حمل و نقل مهم است. آنها را مانند آلبوم های ضبط شده در کنار خود قرار دهید تا بهترین نتیجه را داشته باشند. برای لنت زدن باید از صفحات کف بین آنها و در بالا و پایین استفاده کنید. روزنامه را لمس کنید تا هرگونه خلا را پر کرده و مطالب را تغییر ندهید. این جعبه ها را به عنوان “شکننده” علامت گذاری کنید.

 

ظروف شیشه ای

ظروف شیشه ای هنگام استفاده از این ترفند ساده به راحتی بسته می شود – هر قطعه را در یک کیسه ناهار کاغذی قهوه ای بسته بندی کنید و جای خالی جعبه را با روزنامه خمیری پر کنید تا کوسن شود. فراموش نکنید که این جعبه را به عنوان “شکننده” نیز علامت گذاری کنید.

 

ظروف

برای بسته بندی ظروف خود از کیسه های پلاستیکی بزرگ زیپ دار استفاده کنید و برای بسته بندی آسان همه آنها را دور پلاستیک بچسبانید. آنها هنگام بسته بندی از این طریق می توانند داخل ظرف یا جعبه های شیشه ای بروند و فضای زیادی از آنها نگیرد.

 

کتابهای آشپزی

کتاب های آشپزی ، مانند همه کتاب ها ، سنگین هستند. آنها را در کوچکترین جعبه های موجود بسته بندی کنید. به یاد داشته باشید که آنها را صاف بسته بندی کنید تا خارها در فرم خوبی باشند.
اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، منطقه ای را برای جعبه های بسته بندی شده خود تعیین کنید. جایی را بیرون از راه ، شاید در گاراژ یا اتاقی که به ندرت استفاده می شود ، پیدا کنید تا هنگام بسته بندی تجهیزات آشپزخانه را روی هم قرار دهید. شروع زود هنگام حرکت به کاهش استرس در حرکت کمک می کند و اکنون که آشپزخانه را بسته بندی می کنید ، می توانید کمی راحت تر نفس بکشید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.