پروژکتور لیزری شیائومی مدل Fengmi C2 4k با برچسب قیمت 1500 دلار روانه بازار شد

siavashmousavi
۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۰
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

شیائومی پس از موفقیت در تولید و فروش پروژکتور در مدل های Fengmi 4K Pro و Fengmi 4K MAX، دست به تولید محصول جدید و ارتقایافته ای ( پروژکتور لیزری شیائومی مدل Fengmi C2 4k ) زده است. Fengmi سری Cinema خود را ادامه می دهد، این بار با یک نسخه به روز شده (پروژکتور لیزری Fengmi C2 4K) به یک صفحه نمایش 100 اینچی و 2200 ANSI Lumens. این پروژکتور هم اکنون با قیمت 1538 دلار در تأمین سرمایه گسترده است.

 

پروژکتور Fengmi C2 4K روسیه

 

ویژگی های پروژکتور لیزری شیائومی مدل Fengmi C2 4k

پروژکتور لیزری شیائومی مدل Fengmi C2 4k یک پروژکتور 4K Ultra HD  متفاوت از پروژکتورهای سنتی، یک صفحه نمایش ضد نور 100 اینچ دارد. این فناوری جدید یک اثر ضد نور عالی و یک تصویر 4K واضح ارائه می دهد. وضوح پروژکتور C2 4K با نسبت کنتراست 3000:1 است.

 

پروژکتور Fengmi C2 4K فیلیپین

 

همراه با وضوح 4K HD با روشنایی لومن 2200 ANSI همراه است. در مقایسه با 4K MAX 20٪ افزایش می یابد. از پروژکتورهای Fengmi می توان در نور روز نیز استفاده کرد. بنابراین، می توانید آن را در فضای باز ببرید و دید واضحی داشته باشید.

 

بهترین صفحه نمایش 150 اینچی تلویزیون 2021

 

پروژکتور لیزری شیائومی مدل Fengmi C2 4k می تواند حداکثر اندازه 150 اینچ را نمایش دهد. برای بدست آوردن نمای کامل، باید صندلی خود را روی 2.5 متر با نسبت 0.23:1 تنظیم کنید.

سیستم FengOS

 

با استفاده از سیستم صوتی قدرتمند فناوری صوتی دالبی و DTS اکنون می توانید بهترین کیفیت صدا را بدست آورید. تمرکز بر دادن نمای ساده و خالص، پروژکتور Fengmi دارای یک اکوسیستم خود ساخته است. Fengmi عملکرد پیش نمایش تمام صفحه، پخش خودکار کلیپ های درام فیلم و تلویزیون را دارد و تجربه همه جانبه برای کاربران راحت است که می توانند به راحتی محتوای دیداری و شنیداری را انتخاب کنند.

 

پروژکتور Fengmi C2 4K ژاپن

 

سرانجام، پروژکتور لیزری شیائومی مدل Fengmi C2 4k با 3 پورت USB 3.0 و 3 پورت 3HDMI 2.0 ارائه می شود. با این کار کاربران می توانند هارددیسک ها و کنسول های بازی را آزادانه متصل کنند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.