نکات مفید و سازنده برای تیپ زدن شیک و لاکچری در تابستان

siavashmousavi
۳ آذر, ۱۳۹۹
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

شکی نیست که لباس پوشیدن در فصل تابستان برای اکثر خانم ها در بیرون منزل کمی دشوار است. به این دلیل که ایجاد ظاهر جدید هر روز چالش برانگیز است. زیرا شما کت و روسری برای پوشیدن ندارید. به خصوص در مقایسه با فصل زمستان بنابراین، شما باید نکاتی را در مورد چگونگی بهبود ضریب مد خود در تابستان دریافت کنید. با توجه به همان نکته، ما برخی از نکات مد در تابستان را که باید به شما کمک کند در میان دیگران برجسته باشید، دسته بندی کرده ایم. همچنین، برای پاک کردن سردرگمی شما را راهنمایی کرده ایم. از کجا لباس های تابستانی را به صورت آنلاین خریداری کنید.

delniakala.com

 

نکات مفید و سازنده برای تیپ زدن شیک و لاکچری در تابستان

 

1. به دنبال سایه های روشن تر رنگ ها باشید

پوشیدن رنگ های روشن نه تنها آرامش شما را حفظ می کند بلکه حال و هوای تابستانی نیز به شما می بخشد. دلیل آن این است که لباس های رنگ روشن مانند سفید، صورتی، گل مایل به قرمز، آبی روشن و غیره تمایل زیادی به تابش نور خورشید بر روی آنها دارند. بنابراین، این رنگ ها کمترین میزان اشعه خورشید را جذب می کنند. در نتیجه، شما تمایل به احساس شادابی دارید.

می توانید لباس های تیره رنگ بپوشید، اما نمی توانید از آن احساس سبکی کنید و لذت ببرید. دلیل این امر این است که لباس های تیره رنگ اشعه خورشید ورودی را به دام می اندازند یا جذب می کنند، که به نوبه خود درجه حرارت بدن شما را افزایش می دهد و احساس گرما و تعریق می کنید. بنابراین، اجتناب از لباس های تیره رنگ در تابستان کاملاً قابل توضیح است.

 

نکات عمده مد در تابستان که همیشه سبز خواهد بود تصویر 1

 

2. آرایش طبیعی را انتخاب کنید

هیچ چیز بدتر از انتخاب یک نوع آرایش در یک روز گرم تابستان نیست. به همین دلیل استفاده از آرایش طبیعی و سبک توصیه می شود. آسترهای مشکی سنگین، پایه ها و رژ لب های تیره را دور نگه دارید. در عوض، با خط چشم های خنثی، مومیایی های رنگی و مرطوب کننده ها استفاده  کنید.

علاوه بر این، شما می توانید با یک هایلایتر مایع برای تکمیل ظاهر خود انجام دهید. می توانید از کمی هایلایتر خود روی ابرو، گونه و خود استفاده کنید و خوب خواهید بود.

 

3. انتخاب طرح های جالب تابستانی

در تابستان نمی توانید بیش از یک لایه لباس بپوشید. به همین دلیل است که باید چیز منحصر به فرد و هیجان انگیزی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، شما باید تاپ هایی را انتخاب کنید که جزئیات جالب توجهی روی آنها باشد – مانند الگوی نامتقارن یا آثار هنری. از چیزهای خیلی پر زرق و برق خودداری کنید.

تمام آنچه شما نیاز دارید یک کف پایه (شلوار یا دامن نخی) و یک تاپ است که به نظر می رسد صیقلی ، منحصر به فرد و مدرن باشد.

 

4- سعی کنید یک لباس تابستانی خوب بخرید

هیچ چیز بهتر از انتخاب یک لباس تابستانی تازه و پر زرق و برق که دوست دارید هر روز بپوشید وجود ندارد. می توانید پیشنهادات ارائه شده را در زیر دنبال کنید:

لباس ساحلی تابستانی – این نوع لباس ها می توانند کوتاه تر از لباس های دیگر شما باشند و باید به راحتی شسته شوند. علاوه بر این، نباید خیلی سریع چروک شود و هزینه بیشتری نیز نداشته باشد. نوعی لباس را انتخاب کنید که بتوان آن را جداگانه پوشید و آن را به عنوان تونیک روی شلوار برای یک لباس راحتی انتخاب کنید.

لباس روز تابستان – این نوع لباس ها باید برای بیرون رفتن در هر دور هم جمع شدن غیرمعمول ، به خصوص در طول روز مناسب باشد. شما می توانید برای خرید یک لباس پوششی زیبا که قصد پوشیدن آن را به عنوان یک پیراهن نخی یا فقط یک لباس شیفت ساده دارید، اقدام کنید. لباس های گلدار یا طرح دار یک طرح عالی برای انتخاب در این سناریو است.

لباس کار تابستانی – برای یک لباس کار ، همیشه ایده بهتری است که با یک لباس شیفت سنتی که محافظه کارانه و حرفه ای به نظر می رسد ، بروید. شما می توانید همان را با یک ژاکت کش باف پشمی یا ژاکت ترکیب کنید.

اگر فکر می کنید ، “لباس های تابستانی را از کجا به صورت آنلاین بخریم؟” ، می توانید به وب سایت زیر مراجعه کنید:

www.delniakala.com

لباس شب تابستانی – این لباس باید بسیار خاصتر از لباس کار یا روز شما باشد. موادی مانند توری یا ابریشم باید مواد مورد نظر شما برای همان مورد باشد و در حالت ایده آل ، می توانید به سراغ یک نوع لباس نامتقارن نیز بروید.

لباس ماکسی تابستانی – این یکی از موارد ضروری در کمد لباس تابستانی شماست. این لباس های ماکسی تابستانی گزینه مناسبی برای دوره های تعطیلات است. زیرا می توان آنها را به راحتی مدیریت کرد و در عین حال پر زرق و برق به نظر می رسند – همه در یک زمان.

 

5. لباس ها و تاپ های غیر شانه همیشه در تابستان زرق و برق دار به نظر می رسند

لباس های غیر شانه و تاپ ها هرگز از مد نمی افتد و کاملاً مناسب استفاده در تابستان است. این نوع لباس ها نه تنها شیک به نظر می رسند بلکه تبدیل به  مد شده اند که می توانید هر سال بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

 

نکات مهم مد تابستان که همیشه سبز خواهد بود تصویر 2

 

6. لباس ها، تاپ ها و دامن های خوشگل را به لباس های فرم دار ترجیح دهید

فصل تابستان معمولاً پارچه های سبک تری را می طلبد که بتوانند روحیه مطبوعی به بدن شما بدهند. بنابراین، لباس های شاد را انتخاب کنید و از هر چیزی که پوست آن تنگ است خودداری کنید. سعی کنید لباسی پیدا کنید که از پنبه، نوعی پارچه ابریشمی، توری یا ابریشم ساخته شده باشد. چنین مفهومی را می توان در دامن، لباس، تاپ و حتی شلوارک شما به کار برد. برای بدست آوردن گزینه های عالی لباس می توانید به وب سایت زیر نگاهی بیندازید:

delniakala.com

یکی از دلایل زیادی که باید از لباس های فرم دار اجتناب کنید این است که باعث تعریق شما و لباس های شما می شود. علاوه بر این، پوشیدن لباس متناسب با لباس در تابستان برخلاف روحیه هوا و تابستان است. زیرا آنها معمولاً مترادف با فصل زمستان هستند.

 

7. نباید از انتخاب ابریشم در لباس تابستانی خود ترسید

همانطور که قبلاً در این مقاله توصیه شده بود، ابریشم باید جایگزین مورد نظر شما برای پنبه باشد، به ویژه برای تابستان. این به این دلیل است که احساس آرامش و براقیت طبیعی زیبایی دارد که بی نظیر و متعالی به نظر می رسد. یکی از رایج ترین شکایاتی که زنان تمایل به شکایت دارند این است که – ابریشم به مراقبت بیش از حد نیاز دارد.

با این حال، باید توجه داشت که تا زمانی که لباس های ابریشمی خود را با دست می شویید، نگرانی زیادی در مورد آنها نخواهید داشت. این گزینه مناسب برای تمیز کردن خشک لباس های ابریشمی شما است. این روند می تواند برای افرادی که هنوز لباس شستن با دست را امتحان نکرده اند مشکل ساز شود. اما به راحتی می توان گفت که اگر از قرار دادن آنها در ماشین لباسشویی خودداری کنید، لباس های ابریشمی شما مدت زیادی دوام خواهد آورد.

لباس های ابریشمی می تواند کمی گرانتر از سایر مواد باشد. اما ارزش سرمایه گذاری در یک لباس خوب و مناسب را دارد که می تواند هر زمان که می پوشید احساس زیبایی داشته باشید. و اگر می توانید از همان موارد به شیوه صحیح مراقبت کنید، می تواند سالها برای شما دوام داشته باشد.

 

8. انتخاب یک کیف دستی برای تابستان

اگر قصد دارید یک کیف دستی برای فصل تابستان بخرید، ترجیحاً رنگ قهوه ای بخرید. علاوه بر این، روی یک محصول با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید. زیرا احتمالاً قصد دارید از آن برای چند سال آینده استفاده کنید.

چیزی مقرون به صرفه را انتخاب کنید که دارای ویژگی هایی باشد که در بالا ذکر شد. از پرداخت پول زیاد بابت یک کیف دستی خودداری کنید.

 

نکات مهم مد تابستان که همیشه سبز خواهد بود تصویر 3

 

9. انتخاب عینک آفتابی

سخت است بتوانید بدون عینک آفتابی خوب، فصل تابستان را پشت سر بگذارید. بنابراین به فکر خرید یک عینک شیک و لاکچری باشید.البته خرید عینک بسیار دقت و توجه می خواهد. زیرا جنس شیشه های عینک آفتابی بسیار موثر بوده و برای سلامتی چشم بسیار حاضر اهمیت بوده که از مواد اولیه عالی استفاده شده باشد .بنابراین برای خرید عینک آفتابی خود هزینه کنید.

10. یک کلاه با کیفیت خوب بخرید

تقریباً همه باید کلاه داشته باشند، مخصوصاً در گرمای تابستان، زیرا اشعه ماورا بنفش خورشید می تواند به بافت های صورت شما آسیب برساند. بهترین کلاه ها  مدل های کلاه Fedora یا Rancher هستند. آنها در فصل تابستان بهترین به نظر می رسند و پوشش بیشتری نسبت به کلاه های معمولی شما دارند.

فرض کنید مطمئن نیستید که چه نوع کلاهی بیشتر به شما مناسب است. می توانید به فروشگاه بروید و انواع کلاه هارا مشاهده و امتحان امتحان کنید. اگر از کلاهی خوشتان آمد می توانید آن را خریداری کنید. همه افراد سلیقه یکسانی ندارند، بنابراین شما باید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.