نکاتی که در هنگام تزئین و چیدمان خانه لازم است رعایت کنید

siavashmousavi
۲ آذر, ۱۳۹۹
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

 عصر مدرن، شما می توانید به راحتی، زندگی جدیدی به خانه خود بدهید. بدون اینکه حتی پولدار باشید. شگفت زده خواهید شد، اگر بفهمید که گاهی اوقات ساده ترین راه حل ها می توانند به شما کمک کنند تا مهمترین تغییر و تحولات را در مورد تأثیرگذاری بصری در خانه ایجاد کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را بخوانید و بهترین پیشنهادات ما را در مورد نحوه تزئین فضای داخلی خانه با بودجه کشف کنید.

 

1. فرش زیبا انتخاب کنید

ترکیب مبلمان با فرشی زیبا به ظاهر کمک می کند تا همه چیز در داخل خانه جمع شود. همچنین پایه و اساس کار را برای بقیه دکوراسیون منزل ایجاد می کند. این فرش به فضای زندگی شما، گرما و رنگ مورد نیازتان را افزوده و در نتیجه لوکس تر به نظر می رسد.

 

2. رنگ آمیزی دیوارهای خانه خود

اگر کسی هستید که نمی خواهد در برنامه های دکوراسیون خود وقت یا هزینه زیادی صرف کند، رنگ آمیزی دیوارهای شما راهی آسان و سریع برای زیبا جلوه دادن به خانه شما خواهد بود. شما می توانید سایه رنگی شدید را انتخاب کنید یا یک طرح دو رنگ زیبا را دنبال کنید.

علاوه بر این، بهترین کار این است که جلوه های رنگی را که روی دیوار خود استفاده می کنید، به خاطر بسپارید.به عنوان مثال، درزمان های قدیم گچ و اثر هندسی به دو مورد از محبوب ترین موارد موجود تبدیل شده بودند.

 

15 نکته و نکته برای پیاده سازی هنگام تزئین خانه با استفاده از بودجه 1

 

3. دانستن آنچه شما دارید و آنچه نیاز دارید

با ارزیابی مجدد اتاق و کاوش در وسایل خانه، هزینه ای برای شما نخواهد داشت. گاهی اوقات، پیروی از یک رویکرد تازه به شما کمک می کند از شر چیزهایی که نیازی به آنها ندارید خلاص شوید، که به طور مستقیم به پاک کردن فضای خانه کمک می کند. ابتدا باید از خود بپرسید آیا به آنچه می بینید نیاز دارید یا خیر. در صورت عدم انجام این کار، همیشه می توانید آن چیزها را به یک فروشگاه خیریه منتقل کنید. یا اقدام به فروش آنها در eBay کنید. یک ضرب المثل قدیمی خوب در رابطه با این سناریو وجود دارد و آن عبارت است از “Less Is Better” که در اینجا نیز صدق می کند.

هنگامی که در مورد لوازم جانبی مورد نیاز خود تصمیم گرفتید، وقت آن است که آنها را مرتب کنید تا به نظر بیننده خوشایند برسند.

 

15 نکته و ترفند برای پیاده سازی هنگام تزئین منزل با بودجه تصویر 2

 

4- انتخاب روشنایی خود را عاقلانه انتخاب کنید

با داشتن نورپردازی مناسب در خانه، می توانید با کمترین هزینه به سرعت روحیه فضای داخلی خود را تغییر دهید.به عنوان مثال، می توانید سایه لامپ خود را تغییر داده و ظاهری تمیز و جدید برای اتاق نشیمن خود بدست آورید.

شما همچنین می توانید انتخاب کنید که گزینه های روشنایی شیک مانند محدوده روشنایی Philips Hue را انتخاب کنید. با کمک Philips Hue می توانید به راحتی با کمک یک برنامه کاربردی تلفن هوشمند روشنایی منزل خود را کنترل کنید. همچنین یک گزینه برای خودکار کردن روشنایی با توجه به نیاز شما وجود دارد.

 

15 نکته و نکته برای پیاده سازی هنگام تزئین منزل با بودجه تصویر 3

 

5- کوسن های خود را به روز کنید

درصورتی که توانایی خرید مبل جدید را ندارید، به راحتی می توانید روی بالشتک های افسانه ای و مقرون به صرفه سرمایه گذاری کنید. که می تواند به شما کمک کند فضای داخلی خانه خود را به سطح جدیدی ارتقا دهید.

شما می توانید بسیاری از معاملات را به صورت آنلاین و همچنین آفلاین پیدا کنید. هنگام انتخاب کوسن هایتان، همیشه بهتر است که یکسان با رنگ دیوار خود مطابقت داشته باشید. به این ترتیب، کوسن های شما هرگز بی جا احساس نخواهند کرد.

 

6. اضافه کردن آینه به دیوارهای خود

انکار نمی شود که اگر بودجه لازم برای خرید هنرهای دیواری مدرن را ندارید، آینه ها در واقع راهی مقرون به صرفه برای چاشنی دادن به خانه شما هستند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا براق و نور را بدون سر و صدا به دیوارهای خانه خود بیفزایید. و بهترین قسمت این است که شما حتی می توانید سبک های خود را متناسب کنید.

شما می توانید انتخاب کنید که متناسب با شخصیت و ظرافت فضای داخلی خانه شما باشد، و شما خوب خواهید بود.

 

7. خانه خود را با گل تازه کنید

یک دسته گل تهیه کنید، زیرا شما برای افزودن ظرافت به فضای خانه خود نیاز دارید. همه چیز به چگونگی برنامه ریزی گل ها بستگی دارد. به همین دلیل شما باید دسته گل را با انواع مختلف ساقه جدا کنید و آرایش های کوچک ایجاد کنید. سپس می توانید هر چیدمان را در هر گلدان خود قرار دهید و آن را در اطراف خانه خود قرار دهید.

کل هزینه ای که شما باید در این مورد هزینه کنید حداقل خواهد بود. اما تأثیر کلی آن بسیار چشمگیر خواهد بود. در صورت داشتن باغچه مخصوص خود، می توانید از باغچه خود گل بچینید. و از این طریق برای تزئین خانه خود استفاده کنید. سبزی اضافه شده به روشن شدن فضای خانه شما کمک می کند و فضای آن را زنده تر نشان می دهد.

 

15 نکته و ترفند برای اجرای دکوراسیون منزل خود با بودجه

 

8- برای خانه ای زیباتر روی پرده های خود سرمایه گذاری کنید

خانه های گران قیمت و لوکس دارای سقف های بلند و پرده های دیواری هستند. اگر می خواهید از این سبک تقلید کنید، می توانید پارچه فروشی مقرون به صرفه ای را از فروشگاه داخلی مبلمان خود خریداری کنید. پس از خرید پرده ها، باید آنها را تا حد امکان نزدیک به سقف آویزان کنید. این امر به جلوه ای بلندتر به فضای شما کمک می کند و چشم بیننده را مستقیماً به سمت سقف جلب می کند.

 

9. یک گالری عکس خانوادگی ایجاد کنید

با چاپ برخی از عکس های خانوادگی خود بر روی کاغذهای چاپ عکس با وضوح بالا و کادربندی، می توانید به راحتی خاطرات خود را به واقعیت تبدیل کنید. هنگامی که قاب عکس هارا آماده کردید، می توانید فضای اختصاصی در خانه خود ایجاد کنید. تا به عنوان دیوار گالری عمل کند، جایی که می توانید تمام خاطرات خود را به نمایش بگذارید.

در صورتی که نمی خواهید عکس های خود را به دیوار آویزان کنید، می توانید آنها را در قفسه های کتاب یا میز اتاق نشیمن معمولی خود نگه دارید.

 

10. قفسه کتاب خود را مرتب کنید

در صورتی که تمایل دارید هر چیزی را درون قفسه کتاب ذخیره کنید، وقت آن رسیده که اول آن راپاکسازی کنید. شما باید از شر بهم ریختگی خود خلاص شوید و قسمت باقی مانده را سازماندهی کنید.

با توجه به انتخاب رنگ یا نویسنده، می توانید در برابر کتابهای خود قرار بگیرید.

 

11. ذخیره سازی آشپزخانه با ظاهری شیک را انتخاب کنید

برای اینکه همه وسایل ضروری آشپزخانه خود را در یک مکان نگه دارید، باید در ذخیره سازی آشپزخانه با ظاهری زیبا سرمایه گذاری کنید. می توانید برنج، غلات و سایر وسایل خانه خود را در یک شیشه شیک یا یک فضای ذخیره سازی مات نگهداری کنید.

همچنین به این معنی است که همه چیز در داخل آشپزخانه شما مرتب خواهد بود. و در صورت نیاز به عجله چیزی می توانید همه آنها را در یک مکان پیدا کنید.

 

15 نکته و نکته برای پیاده سازی هنگام تزئین منزل با بودجه

 

12. با شمع های مورد علاقه خود خانه خود را زیباتر سازید

شمع راهی مقرون به صرفه است که به راحتی می تواند جو و روحیه فضای خانه شما را بالا ببرد. شما می توانید شمع هایی را که دارای نگهدارنده های شیک هستند انتخاب کنید. تا بتواند منحصر به فرد بودن را در کل دکوراسیون منزل شما ایجاد کند.

همچنین می توانید از شمع های معطر برای ایجاد حس خاصی از جو در خانه خود استفاده کنید.

 

13. سعی کنید آشپزخانه خود را به روز کنید

بیشتر صاحبان خانه تمایل دارند از کار مجدد آشپزخانه خود جلوگیری کنند. واقعیت این است که آشپزخانه قسمت قابل توجهی از دکوراسیون منزل شما را نیز تشکیل می دهد. به همین دلیل شما باید لوازم آشپزخانه خود را به چیزی شیک و مدرن ارتقا دهید. آشپزخانه شما یک شبه مانند یک فضای کاملاً جدید در خانه به نظر می رسد.

اطمینان حاصل کنید که به دنبال راه حل های مقرون به صرفه و ارزشمند برای پول هستید. که این تحول را لذت بخش تر می کند.

 

14. نقاشی کابینت های آشپزخانه

اگر فورا به دنبال ارتقا آشپزخانه خود نیستید، بهترین روش رنگ آمیزی کابینت های شما است. رنگ آمیزی دوباره احساس تازه ای به شما می دهد و پرداخت هزینه کلی آن برای شما راحت تر است.

اطمینان حاصل کنید که رنگی که استفاده می کنید با بقیه دکوراسیون آشپزخانه مطابقت داشته باشد.

 

15. برای خرید لوازم خانه خود صرفه جویی کنید

هنگامی که برای خرید صرفه جویی می کنید، این امکان را خواهید داشت که دکور و مبلمان دست دوم بخرید. در نتیجه در مواردی که در صورت خرید جدید ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند، پس انداز می کنید. شما هرگز نخواهید فهمید که چه وقت آن گوهر کوچک پنهان را پیدا خواهید کرد. به همین دلیل همیشه ارزش دردسر اضافه شده را دارد.

 

نتیجه

هیچ کس احساس این تلاش برای تغییر دکوراسیون خانه شما و فکر کردن اینکه مثلا وارد خانه ای کاملاً جدید شده اند، غلبه نمی کند. فرقی نمی کند که به دنبال DIY هستید یا راه حل های آماده. نکاتی که در بالا ذکر شد می توانند به شما در دستیابی به ظاهری که همیشه در خانه خود می خواستید کمک کنند.

همچنین پیشنهاد می شود که مدتی در نظافت منظم منزل خود وقت بگذارید. دلیل این امر این است که اگر از تزئینات فوق الذکر مراقبت کافی نداشته باشید، معنی چندانی نخواهد داشت. در پایان، خانه شماست و مراقبت از آن نیز به عهده شما خواهد بود.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.