نقد و بررسی گوشی موبایل وان پلاس OnePlus 8T

siavashmousavi
۱۷ آذر, ۱۳۹۹
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه


گوشی موبایل وان پلاس OnePlus 8T  ماهیت OnePlus 5T را دارد. برای جوانتر شدن درون شما ساخته شده است که نمی خواهد در جایی که مهم است، یعنی سرعت، طراحی و قابلیت اطمینان، عقب بماند. واقعاً بازگشت OnePlus به ریشه های خود یعنی گوشی های هوشمند با عملکرد بالا را نشان داد.

یک ماه می شود که گوشی موبایل وان پلاس OnePlus 8T  را به همراه آیفون 12 و همچنین چند گوشی هوشمند دیگر که برای بررسی روی میز کار من قرار گرفته بود، در جیب های خود حمل کردم. هر بار که می خواستم از دنیای بیش از حد منظم iOS دور شوم ، قبل از خواب و یا استفاده از دوز روزانه Genshin Impact ، برای یک تجربه مرور راحت به گوشی وان پلاس 8T مراجعه کردم. این دقیقاً یک تجربه افسانه ای نبوده است اما خوشحالم که همیشه گوشی موبایل وان پلاس OnePlus 8T را داشته ام تا در صورت نیاز از آن پشتیبان بگیرم.

 

به جوانب مثبت و منفی گوشی موبایل وان پلاس OnePlus 8T میپردازیم.

جوانب مثبت

من بیش از هر زمان دیگری به فاکتور راحتی در دستم اهمیت داده ام. به خصوص پس از زندگی با گوشی هوشمند آیفون 12 که بسیار نرم است. این لبه های مسطح در آیفون 12 کاملاً خوب به نظر می رسند. اما این لبه ها و قابهای منحنی OnePlus 8T است که یک تجربه کاربری راحت این گوشی می تواند تمام روز را در کف دست من بنشیند و من حتی بدم نمی آید که ساعت ها روی آن مقاله بخوانم.

 

گوشی موبایل وان پلاس

 

188 گرم وزن گوشی موبایل وان پلاس OnePlus 8T به هیچ وجه سبک نیست. گفته می شود، وزن به طور شگفت انگیزی بین تلفن تعادل دارد. و از این رو، کف دست من مانندآیفون 12 با همان خستگی در 8T روبرو نمی شود.

کمک به ضریب راحتی ، رابط کاربری جدید Oxygen OS 11 است. بعضی از شما ممکن است دوست داشته باشید، دیگران ممکن است از آن متنفر باشند. این واقعیت را می پسندم که امکان استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی را به صورت دستی و بیشتر از هر زمان دیگر فراهم می کند. من به راحتی و با کشیدن انگشت به پایین قادر به رسیدن به گوشه گوشه گوشی بودم که پس از استفاده از آیفون بسیار لذتبخش است. من همچنین طرح رابط کاربری را دوست دارم. جایی که همه چیز به روشی دلپذیر مرتب شده است.

 

 

تاکنون، چشمهای من نتوانسته اند یک خراش را در هر نقطه از اطراف مشاهده کنم. شاید آنها وجود داشته باشند اما رنگ روشن تر آنها را به طور موثر پنهان می کند.

صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED نوعی تماشای فیلم های YouTube یا عکس های نزدیکان من در شبکه های اجتماعی است. سطح روشنایی بالا ، خواندن آن را در زیر نور مستقیم خورشید آسان می کند. در حالی که سرعت بروزرسانی 120 هرتز باعث می شود که هنگام پیمایش ، کره آن صاف باشد.

همراه با این نمایشگر شگفت انگیز تراشه اسنپدراگون 865 وجود دارد. ترکیبی که تجربه یک گوشی هوشمند را فراهم می کند. من با گوشی موبایل وان پلاس OnePlus 8T اصلاً مهربان نبوده ام. همزمان چندین کار و برنامه را انداخته ام، از جمله چند بازی. بیش از یک ماه است که این گوشی همراه با لرزش های قابل توجه یا گرم شدن غیرمترقبه یا خرابی برنامه ها روبرو نشده است.

 

گوشی موبایل وان پلاس

 

بازی در OnePlus 8T یک تجربه عالی بوده است. من PUBG Mobile را روی آن زیاد بازی کردم تا اینکه در موج های هند ممنوع شد. من به Genshin Impact ، Call of Duty Mobile و چند بازی مستقل روی آوردم و همه آنها به خوبی توسط 8T اداره می شدند. تلفن پس از جلسات طولانی در امتداد قاب فلزی و همچنین در نزدیکی دوربین گرم شد اما هرگز آزار دهنده نبود.

گوشی موبایل وان پلاس OnePlus 8T کاملاً یک گوشی یک روزه است. به عنوان گوشی ثانویه من ، مجبور بودم هر روز صبح آن را شارژ کنم. صفحه نمایش 120 هرتزی ، همراه با انگشتان شلوغ من ، باتری را خراب می کند. شارژ Warp 65W شگفت آور است زیرا برای پر کردن باتری به طور متوسط ​​فقط نیم ساعت طول می کشد.

 

جوانب منفی

یکی از بزرگترین مسائلی که با گوشی موبایل وان پلاس OnePlus 8T با آن روبرو هستم اشکالات است. اکسیژن OS 11 پر از اشکالات جزئی است که در بعضی مواقع باعث تحریک تجربه می شوند. به عنوان مثال ، من چند برنامه را مدیریت کردم که به طرز عجیبی در پس زمینه کار می کردند. در حالی که دیگران با مشکلات طرح مواجه بودند. هدفون های بلوتوث من نیز چند روز از جفت شدن با آن خودداری کرد.

باید بگویم که OnePlus در انتشار وصله های رفع اشکال به 8T سریع عمل کرده و این شرکت به خوبی درمورد رفع مشکلات رایج کار می کند. با این حال ، به نظر می رسد هر وصله جدید اشکال جدیدی ایجاد می کند. که باعث مشکلات بیشتری نسبت به قبل می شود. امیدوارم که یک ماه دیگر ، وان پلاس موفق به شکستن اکثر اشکالات شده و تجربه ای پایدار را ایجاد کند.

 

 

دوربین ها هنوز منطقه ای هستند که OnePlus نیاز به پیشرفت دارد. وصله های بعدی از زمان راه اندازی آن باعث بهبود کیفیت دوربین در گوشی موبایل وان پلاس OnePlus 8T شده است. اما در مقایسه با گوشی موبایل شیائومی Mi 10T Pro با قیمت مشابه ، احساس حقارت کمتری دارد. من متوجه بهبودی در تعادل رنگ سفید ، نوردهی و رنگ شده ام. با این وجود، علی رغم داشتن سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586، وضوح آن در مقایسه با گوشی های دیگر با این قیمت مناسب نیست.

به عنوان مثال، گوشی موبایل آیفون SE من با سنسور قدیمی 12 مگاپیکسلی خود می تواند تصاویر واضح تری را با مدیریت بهتر نوردهی ثبت کند. من ندیدم که دوربین فوق عریض بسیار استفاده شود. این همان دوربین ماکرو است که هنوز از نظر کیفیت بد است و به کار زیادی نیاز دارد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.