معرفی و بررسی 10 هدفون برتر برند Edifier در سال 2021

siavashmousavi
۲۵ فروردین, ۱۴۰۰
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

Edifier، تولید کننده برجسته تجهیزات صوتی، از عرضه همزمان چندین مدل هدفون خبر داد.

 

هدفون Edifier W800BT

10 هدست برتر Edifier

 

هدفون بی سیم با تکنولوژی پیشرفته W800BT مجهز به کدک aptX است که سیگنال صوتی را بدون افت کیفیت انتقال می دهد. یک هدیه واقعی برای دوستداران موسیقی. سطح صدا نشان داده شده توسط W800BT با CD قابل مقایسه است. باتری داخلی 13 ساعت استفاده مداوم را فراهم می کند.

هنگام برقراری تماس، لغو نویز CvC نسخه هشتم فعال می شود. که صداهای پس زمینه را از گفتار جدا می کند، صدا را واضح می کند. از تراشه های فناوری، عملکرد “یک به دو” برای اتصال همزمان به هدفون دو دستگاه از طریق بلوتوث اضافه شده است. علاوه بر این، آنها دارای درجه IPX54 بوده و در برابر گرد و غبار و پاشش مقاوم هستند.

همچنین مدل W200BT Plus با مشخصات مشابه، اما در فاکتور شکل دیگری و با ماژول بلوتوث 5.1 در معرض فروش قرار گرفت که تأثیر مثبتی در افزایش شارژدهی داشت. علاوه بر این، این هدفون ها دامنه وسیعی از سیگنال بی سیم را دارند.

هدفون Edifier TWS1 Pro

 

10 هدست برتر Edifier

 

مانند W800BT ،TWS1 Pro به رمزگذار aptX مجهز است که به شما امکان می دهد کیفیت صدای عالی قابل مقایسه با هدفون های سیمی داشته باشید. برای پردازش صدا، از پردازنده پرچمدار کوالکام 3040 استفاده می شود و جفت شدن با دستگاه ها و انتقال سیگنال صوتی از طریق پروتکل بلوتوث 5.2 اتفاق می افتد که بازدهی بالای انرژی را نیز حکم می کند.

در نتیجه، عمر باتری دستگاه 12 ساعت است و شارژ سریع فقط 40 دقیقه طول می کشد. برای کنترل هدفون، از ورودی لمسی استفاده می شود. و سازنده همچنین طبق استاندارد IP65 از محافظت در برابر رطوبت و پاشیده شدن استفاده می کند. بنابراین این هدفون های TWS بهترین انتخاب برای ورزشکاران و افرادی با سبک زندگی فعال خواهد بود.

هدفون Edifier TWS NBQ

یک هدفون بی سیم TWS دیگر با یک کیف شارژ شیک و مجموعه ای از فناوری های پیشرفته موجود است. در این میان، پشتیبانی از رابط بلوتوث 5.0 با کمترین میزان تأثیری در شارژدهی بالا تا 23 ساعت با یک بار شارژ ندارد.

10 هدست برتر Edifier

 

همچنین از قابلیت حذف نویز فعال برای فیلتر کردن صداهای خارجی محیط و دیافراگم 10 میلی متری برای کیفیت برتر صدا برخوردار است. با تنظیم دقیق میزان صدای قابل درک از طریق برنامه اختصاصی Edifier Connect، می توان حالت کاهش صدا را کنترل کرد. و به دلیل تأخیر کم صدا، TWS NBQ حتی می تواند به عنوان یک هدست مخصوص بازی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

هدفون Edifier TWS200 Plus

مدل 200 ظاهری قابل تشخیص دارد اما با طراحی شیک تری ساخته شده است. این هدفون با یک کیف شارژ ارائه می شود. آنها بیش از حد توابع نیستند و مدیریت آنها آسان است. عملکرد حذف نویز مبتنی بر فناوری CvC 8.0 است. به طور موثر صداهای پس زمینه را از صدای کلامی جدا می کند و گفتگو کننده می تواند صدای منتقل شده از طریق هدست را به وضوح بشنود.

10 هدست برتر Edifier

 

در مقایسه با مدل TWS200 بدون پیشوند Plus، از نسخه بهبود یافته بلوتوث 5.2 استفاده می کند. همراه با آن، پشتیبانی از رمزگشایی صدا را بر اساس الگوریتم های aptX، مانند مدل های ذکر شده در بالا، فراهم می کند. با استفاده از یک بار شارژ، هدفون ها در هنگام استفاده از کیف شارژ تا 6 ساعت و حداکثر 10 ساعت کار می کنند.

هدفون Edifier TWS600

اگر هدست TWS200 Plus در طرحی با لبه های خرد شده ساخته شده باشد، TWS600 کاملاً ساده شده و از نظر اجرا طرح دو صدمین مدل را تکرار می کند. با این حال، از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده می کند. شارژدهی حدود 4 ساعت کار با یک بار شارژ و تا 20 ساعت هنگام شارژ از کیف کامل است.

هدفون Edifier GM5

هدفون های TWS مخصوص بازی های GM5 دارای طراحی فوق مدرن و پایه عناصر هستند. ماژول بلوتوث تأخیر صوتی بسیار کم را فراهم می کند. باتری 40 ساعت کار خواهد کرد – این یک رکورد مطلق برای هدست TWS است. و به شما امکان می دهد تا چندین روز از دستگاه در حالت متوسط ​​استفاده کنید. لغو فعال نویز ENC از دنیای خارج محافظت می کند، که با استفاده از الگوریتم های خاص صداهای اضافی را غرق می کند و به شما امکان می دهد کاملا در روند بازی یا گوش دادن به موسیقی غوطه ور شوید.

 

10 هدست برتر Edifier

 هدفون GX

هدفون GX در ابعادی کاملاً متناسب با طراحی شیک و نورپردازی RGB چشم نواز ارائه می شود. در زیر بدنه مدرن پرکردگی پیشرفتی کمتری وجود ندارد: بلندگوهای 50 میلی متری با دیافراگم تیتانیوم و پشتیبانی از صدا با عمق بیت بالا 95 کیلوهرتز / 24 بیت ، مطابق با استاندارد HI-RES. صدای خالص و غوطه وری کامل در دنیای مجازی برای شما تضمین شده است!10 هدست برتر Edifier

earbuds همچنین از سازگاری چند دستگاه و صدای دو حالته برای کمک به شما در تغییر نمایه از بازی به گوش دادن به موسیقی پشتیبانی می کند. برای گپ زدن با دوستان در بازی های آنلاین، یک میکروفون جمع کننده نویز ENC جمع شده در نظر گرفته شده است. که به شما اجازه می دهد صحبت کنندگان سخنرانی سخنران را به وضوح بشنوند.

هدفون K800 و K815

برخلاف تازگی های قبلی، مدل های K800 و K815 در طراحی کلاسیک تری ساخته شده اند. این دستگاه ها با ظاهر ظریف و کیفیت ساخت بی نظیر خود متمایز هستند. صدای واضح با یک پیکربندی صوتی ساخته شده با دقت کامل می شود. میکروفون 120 درجه را برای فاصله و موقعیت بهینه تنظیم می کند. علاوه بر این، بدنه دستگاه ارگونومیک است و هنگام پوشیدن برای مدت طولانی ناراحتی ایجاد نمی کند. و بالشتک های نرم گوش، عایق صوتی خوبی را ایجاد می کنند. برای اتصال به رایانه و لپ تاپ، مدل ها از یک رابط 3.5 میلی متر 4 پین با کنترل میزان صدا روی سیم استفاده می کنند.

 

10 هدست برتر Edifier

هدفون Edifier  X6

هدفون TWS با طراحی فوق العاده مدرن. پشتیبانی از رمزگذار aptX ، حذف صدا با دو میکروفون آنتی فاز و همچنین فناوری شارژ سریع نیز انجام شده است. همه اینها باعث می شود مدل X6 از لحاظ فنی پیشرفته ترین و راحت ترین استفاده شود. و بلوتوث 5.0 به شما امکان می دهد تاخیر صوتی کمتری داشته باشید. و باتری مناسبی داشته باشید.

هدفون Edifier Uni-buds

10 هدست برتر Edifier

اینها از پیشرفته ترین هدفون های TWS موجود در بازار هستند. Uni-buds ساخته شده در سبک پرنعمت، چشمگیر و برتر به نظر می رسد. نمایشگر OLED روی کیس اطلاعات مربوط به شارژ هدفون و قاب را نشان می دهد. رمزگذار صوتی aptX صدای بدون تاخیر و بدون ضرر را ارائه می دهد. در حالی که درایورهای 6 میلی متری صدای باس واضح و قدرتمندی را برای احساس حجم و هوای کم ارائه می دهند. به عبارت دیگر ، Uni-buds طرفداران استریو با کیفیت بالا را شگفت زده خواهد کرد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.