معرفی و بررسی بالش ماتریکس

siavashmousavi
۳ آذر, ۱۳۹۹
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

امروز میخواهیم به معرفی و بررسی بالش ماتریکس بپردازیم.همانطور که همه ما می دانیم، بدن ما برای استراحت و آمادگی کافی برای فعالیت های روزانه، به خواب کافی نیاز دارد. ما حدود یک سوم زندگی خود را در خواب می گذرانیم. اما چه تعداد از ما بقیه موارد مورد نیاز خود را تأمین می کنیم؟ آیا از نظر روحی و جسمی احساس خوبی دارید؟

بیشتر مشکلات مانند درد سر و گردن، خروپف و بی خوابی به دلیل موقعیت های نامناسب خواب با بالش بد ایجاد می شود. وقتی به پهلو می چرخید ستون فقرات گردنی شما از تراز خارج می شود. و باعث می شود سر و گردن شما بدون پشتیبانی کافی باشد و کشیدگی عضلانی در تمام شب جمع شود. یک بالش معمولی نمی تواند خود را با موقعیت های مختلف خواب تنظیم کند. تا از پشتیبانی کافی برخوردار شود. بنابراین صبح شما احساس خستگی و درد می کنید.

به همین دلیل بالش ماتریکس را ایجاد کردیم. طراحی پیشرفته آن برای تنظیم و پشتیبانی سر شما در هر وضعیت خواب تنظیم می شود. از درد گردن / سر / کمر جلوگیری می کند، خروپف را تسکین می دهد و یک شب آرام به شما می دهد.

“از اجرای آزمایشی ما با بالش ماتریکس، این به سرعت به یکی از بالشهای مورد علاقه ما تبدیل شده است. این باعث شد که خواب خیلی سریع بیاید و خواب ما بسیار عمیق و آرام باشد.”

 

بالش ماتریکس خود را با هر موقعیت خواب تنظیم می کند

بالش ماتریکس اولین بالش در جهان است که با جابجایی ساختار ثبت شده طراحی شده است. این ساختار منحصر به فرد آن را تنظیم می کند. و به هر موقعیت خواب منحنی می رسد تا ستون فقرات گردنی شما را به شکل طبیعی تراز کند. بالش به 14 مکعب جداگانه تقسیم شده است که هر کدام بسته به موقعیت خواب شما به طور مستقل حرکت می کنند و بدون توجه به نحوه چرخاندن در شب، از سر و گردن پشتیبانی دقیق می کنند. با بالش ماتریکس ستون فقرات گردنی شما همیشه در یک راستا قرار دارد.

 

 راحتی و پشتیبانی عالی

بالش ماتریکس با دو لایه بالشتک طراحی شده است. لایه فوقانی از کف حافظه استفاده می کند که برای محافظت از فضانوردان در برابر فشار شدید ناشی از پرتاب موشک اختراع شده است. این لایه در هنگام خواب فشار سر و گردن را جذب می کند در حالی که لایه پایین از اسفنج برگشت بالا استفاده می کند. تا پشتیبانی مناسب و راحت را در تمام طول شب فراهم کند.

 

ساختار بالش ماتریکس خنک کننده منحصر به فرد

در طراحی مکعب های تقسیم شده چندین شیار بین لنت های کف وجود دارد. تا هوا را به بیرون و دور از سر هدایت کند و تهویه ای ایجاد کند که از گرم شدن بیش از حد هنگام خواب جلوگیری می کند.

 

 با بالش ماتریکس گردن و کمر درد را تسکین می دهد

بالش ماتریکس برای تسکین کشیدگی گردن و کمر که در طی دوره های بی تحرکی هنگام خواب اتفاق می افتد مناسب است. پد های مموری فوم یک تجربه فشار صفر را به شما ارائه می دهند. که به شما کمک می کند عمیق تر بخوابید و استراحت بهتر داشته باشید.

 

  با استفاده از بالش ماتریکس حذف خروپف

خروپف معمولاً هنگامی رخ می دهد که به پشت صاف بخوابید و گردن به اندازه کافی پشتیبانی نشود. این وضعیت باعث می شود راه هوایی باریک یا بسته شود و باعث خروپف شود. بالش ماتریکس با ساختار مثلثی منحصر به فرد خود، به گونه ای طراحی شده است که بدون توجه به تغییر موقعیت در هنگام خواب، از پشتیبانی مناسب و باز نگه داشتن راه هوایی شما استفاده می کند. و می تواند دفعات بیدار شدن در طول شب را به طور موثر کاهش دهد. نفس راحت و آرام بکشید.

 

خواب عمیقتان را تا 2 ساعت افزایش می دهد

چرخه خواب متوسط ​​شامل پنج مرحله خواب با مرحله 2 به عنوان خواب سبک، 3-4 به عنوان خواب عمیق و مرحله پنجم به عنوان خواب REM (حرکت سریع چشم) است. مرحله خواب سبک حدود 55٪ از کل زمان خواب و خواب عمیق فقط 25٪ را تشکیل می دهد. فقط در دوره خواب عمیق می توانیم حداکثر تسکین خستگی را داشته باشیم. که باعث بازیابی انرژی، تقویت ایمنی و شارژ مجدد بدن می شود.

بر اساس تحقیقات و آزمایشات گسترده در آزمایشگاه خواب، بالش ماتریکس ثابت کرده است که به طور موثر مدت زمان خواب عمیق شما را افزایش می دهد. و به شما کمک می کند تا 2 ساعت خواب عمیق در طول شب داشته باشید.

 

 خنک کننده خواب در طول شب

بالش ماتریکس همراه با یک بالش قابل تنفس اضافی است. که رطوبت و گرمای بدن را در هنگام خواب از بین می برد و هر شب یک راحت را برای شما رقم می زند. 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.