طراحی لوازم آشپزخانه توسط کلایبرگ که سلیقه مصرف کنندگان معاصر را برآورده کند

siavashmousavi
۱۰ آذر, ۱۳۹۹
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

آشپزخانه قلب خانه است. جایی است که خانواده و دوستان جمع می شوند و رایحه ها و سلیقه ها در خاطرات ارزشمند کودکی تبلور می یابند. در حالی که هدف آشپزخانه ثابت قدم است و بدون تغییر باقی مانده است. اما زیبایی آن در طول سالها با تغییر تنظیمات خانوارها تغییر یافته است.

 

کلایبرگ با هدایت یک اصل زیباگرایی مینیمالیستی معروف به “Flat Design” طیف وسیعی از وسایل ابتکاری و زیبا را طراحی کرده است که آخرین روند طراحی آشپزخانه را در خود جای داده است. بیایید چند مورد از این روندها را بررسی کنیم و دریابیم که چگونه جدیدترین نوآوری های آشپزخانه کلایبرگ باعث هماهنگی در قلب خانه می شود.

 

 

ایجاد فضای غذاخوری هماهنگ

 

لوازم آشپزخانه کلایبرگ

 

آشپزخانه دیگر فقط محلی برای تهیه غذا و شستن ظروف نیست. با ظهور خانه های مفهوم باز، آشپزخانه معاصر در حال حاضر اغلب قطب داخلی است.

 

لوازم آشپزخانه کلایبرگ، مانند فر، مایکروویو، سینک، فر و اجاق گاز های طرح تخت ممتاز آن، به گونه ای ساخته شده اند که کاملاً شبیه به مبلمان، با سبک بصری در همه مناطق زندگی ترکیب می شوند. در گذشته، لوازم خانگی جدا از محیط مورد نظر طراحی می شدند. اما لوازم داخلی با دکوراسیون اطراف آنها هماهنگی دارد. با داشتن سطوح مسطح دقیق مهندسی شده، لوازم عالی می توانند بدون ایجاد اختلال در جریان و تعادل فضای داخلی، بدون دردسر بین کابینت ها شکاف داشته باشند.

 

 

با لوازم آشپزخانه کلایبرگ در آغوش سادگی

 

لوازم آشپزخانه کلایبرگ

 

خانه های ما از مشغله زندگی روزمره به ما مهلت می دهند. پس تعجب آور نیست که بسیاری از طراحی های ساده داخلی را پذیرفته اند.

 

اما تهیه یک خانه متعادل و مینیمال کار ساده ای نیست. با نمایش عناصر بصری بسیار کم، هر ویژگی که از موضوع کلی دور شود می تواند به یک حواس پرتی عمده تبدیل شود.

 

مایکروویو های کلایبرگ با نمای بیرونی براق و تک رنگ، برای ارائه ظرافتی ساده و در عین حال چشمگیر تنظیم شده اند. آنها از خطوط هندسی بکر تشکیل شده اند، احساس آرامش را ترسیم می کنند – عناصر اساسی هر خانه مینیمالیستی.

 

لوازم خانگی کلایبرگ با ترکیب جزئیات نفیس و اتمام کامل، یکپارچه در آشپزخانه ادغام می شوند. و در عین حال با افتخار حضور بی نظیر خود را بیان می کنند. هنگامی که لوازم خانگی داخلی با طراحی مسطح متعدد در آشپزخانه نصب می شود، آنها با یکدیگر هماهنگ می شوند. تا یک فضای داخلی حداقل گرایانه ایجاد کنند.

 

 

اتخاذ مواد صنعتی

روزهایی که آشپزخانه ها با کابینت های چوبی تیره پر شده بودند، گذشته است. امروزه، تناژها و بافت های متضاد اغلب در کنار یکدیگر قرار می گیرند. تا مکان های آشپزی و غذاخوری منحصر به فرد را ایجاد کنند.

 

به عنوان بخشی از این روند رو به رشد، طراحان داخلی برای گسترش پالت خود به دنبال موادی هستند. که به طور سنتی در فضاهای صنعتی دیده می شوند.

فر و مایکروویو های طرح تخت و برتر ممتاز کلایبرگ که از استیل ضد زنگ مات استفاده می کنند. طراحی صنعتی را در بافت آشپزخانه های معاصر می بافند. و  فضای حرفه ای آشپزی را به خانه های مصرف کنندگان می رسانند.

 

 

با لوازم آشپزخانه کلایبرگ از بین بردن شلوغی

مانترا مدرنیست “کمتر بیشتر است” طراحی مدرن آشپزخانه را به دست گرفته است. به همین دلیل است که، به عنوان مثال ، کابینت ها و واحدهای آشپزخانه معاصر جهت مخفی کردن ظروف جهت کاهش بهم ریختگی تنظیم شده اند.

 

با پایبندی به این روش، فقط کنترل ها و مکانیسم های اساسی در نمای خارجی لوازم آشپزخانه کلایبرگ ظاهر می شوند. در حالی که کنترل های با اهمیت کمتری در داخل قرار می گیرند. این رویکرد طراحی علاوه بر اینکه زیبایی زیبایی هماهنگ را افزایش می دهد، قابلیت استفاده از وسایل را نیز افزایش می دهد. زیرا کاربران می توانند بدون هیچ زحمتی در مناطق پخت و پز پیمایش کنند و به آنها وقت و انرژی بیشتری برای انجام کارهای بیشتر می دهند.

 

نمایشگرهای پنهان مینیمالیستی هود کلایبرگ اطلاعات را به طور کارآمد ارائه می دهند. در حالی که تلگراف تعبیه شده باعث از بین رفتن شلوغی سطح می شود.

 

ایجاد یک فضای زندگی چند منظوره

 

علیرغم تغییر سبک متفاوت، در اصل طراحی آشپزخانه معاصر از ارزش ساده ایجاد فضاهای زندگی راحت و چند منظوره الهام گرفته شده است.

جدیدترین لوازم آشپزخانه کلایبرگ با ارائه ظرافت معاصر و بهترین عملکرد در کلاس به مصرف کنندگان، فضای معمول غذا و آشپزی را به یک فضای زندگی واقعاً متنوع تبدیل می کند. طراحی های زیبا سینک ها فضای آرامش را ایجاد می کند. در عین حال با روحیه هر مهمانی شام نیز متناسب است. در همین حال ،طراحی های یکپارچه لوازم داخلی کلایبرگ فضای ارزشمندی را آزاد می کند تا آشپزخانه معاصر را به منطقه ای جذاب برای زندگی روزمره تبدیل کند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.