دانش تجهیزات و لوازم آشپزخانه خود را گسترش دهید

siavashmousavi
۱۰ آذر, ۱۳۹۹
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

آشپزخانه مکانی است در خانه ما که بیشتر اوقات را به پخت و پز و نظافت می گذرانیم. زوج هایی که شاغل هستند و وقت آشپزی ندارند، بیشتر به فست فود مراجعه می کنند یا تکنیک های سریع پخت و پز را ترجیح می دهند که باعث صرفه جویی در وقت آنها برای بقیه فعالیت های خانه شود. همانطور که همه ما آگاه هستیم، شما نمی توانید هر روز همبرگر و پیتزا بخورید. زیرا آنها سالم نیستند و همچنین پروتئین کافی که نیاز بدن است را ندارند. در این صورت، توجه ما به این منطقه کوچک اما قابل توجه از خانه هایمان می رود که آشپزخانه نامیده می شود.

امروزه مردم آرزو دارند وسایل،لوازم و تجهیزات آشپزخانه ای داشته باشند که برای پخت و پز زمان کمتری از زندگی آنها صرف می شود. به عنوان مثال، شما همیشه می توانید دانه های قهوه ارگانیک یا قهوه مکزیکی خود را به دستگاه قهوه ساز بریزید و صبح را با یک قهوه دم کرده خانگی و خوشمزه خارج از دستگاه قهوه لذت ببرید. نمونه های مختلفی از تجهیزات آشپزخانه وجود دارد. که حتی ممکن است ما از وجود آنها اطلاع نداشته باشیم و می توانند زندگی ما را بسیار آسان کنند.

 

آشپزخانه

 

در اینجا، ما شما را از طریق تجهیزات و لوازم آشپزخانه که می تواند در خانه شما استفاده شود. و همچنین می تواند در یک آشپزخانه سرویس غذا در مقیاس نیمه بزرگ مفید باشد، جستجو خواهیم کرد. 

 

لوازم آشپزخانه – سرخ کن ها

سرخ کن های فرانسوی تجهیزات منحصر به فردی هستند که توسط بسیاری از مراکز تجاری برای تقسیم سیب زمینی به شکل سرخ کردنی مانند شکل استفاده می شود. مکانیزمی وجود دارد که کل سیب زمینی را در آن قرار می دهید و از لبه های مربع شکل عبور می کند و برش ها از طرف دیگر بیرون می آیند. اگر عاشق بچه سیب زمینی هستید، واقعاً باید این محصول را در کابینت آشپزخانه خود داشته باشید.

 

لوازم آشپزخانه – فشار دهنده های لیمو

دیگر آن روزهایی که لیمو و پرتقال را با دست خود له می کردید و آب به دست و لباس شما می ریخت، گذشته است. اکنون، مردم به طور گسترده از فشار دهنده های لیمو استفاده می کنند. کار کاملاً ساده است. برخی از آنها از باتری استفاده می کنند. اما برای فشرده شدن پرتقال نیز می توانند سودمندتر باشند.معمولاً روزنه ای وجود دارد که می توانید لیمو نیمه بریده شده را قرار داده و طرف دیگر آن را روی لیمو قرار دهید. این سوراخ های کوچکی دارد که آب آنها از داخل لیوان یا ظرف می رود. این غذا همچنین در آشپزخانه های رستوران که آشپز از آنها برای پاشیدن لیمو در بالای ظرف استفاده می کند ، استفاده می شود.

 

لوازم آشپزخانه – پوست کن ذرت

لایه بردارهای ذرت کاملاً مفید هستند. زیرا فقط باید ذرت را به صورت عمودی درون پوست کن قرار دهید و آن را به سمت پایین بلغزانید. این باعث صرفه جویی در وقت و انرژی بسیاری از مغزهای آشفته ذرت در سراسر مکان می شود. این پوست کن ظرفی کاسه ای شکل به آن متصل است بنابراین تمام هسته ها در آنجا جمع می شوند. اگر مهمانی در خانه داشته باشید و بخواهید مقدار زیادی غذا درست کنید بسیار ارزشمند است. این یک چیز مفید برای استفاده تجاری و همچنین باعث صرفه جویی در وقت و انرژی است.

 

لوازم آشپزخانه – اجاق گاز هوشمند

امروزه، مردم تمایل بیشتری به استفاده از اجاق گاز هوشمند دارند. این تنظیمات خاصی دارد که به کاربر اجازه می دهد گوشت را مطابق با خواسته خود گرم، پخته و کباب کند. برخی از آنها دارای یک دماسنج نیز هستند که به شما می گوید درجه حرارت مناسب شما برای پخت هر چیز و یک تایمر برای پخت کافی غذا و خاموش کردن خودکار آن نیاز خواهید داشت. این در بازار بسیار محبوب است و رستوران ها آنها را چند بار در داخل دیوار آشپزخانه خود نصب می کنند.

 

لوازم آشپزخانه – میوه برش و پوست کن

از لایه بردارهای میوه معمولاً در بازارها استفاده می شود. شاید دیده باشید که آنها در داخل مغازه آب میوه فروشی مستقر شده اند. اندازه آنهایی که فروشندگان استفاده می کنند کاملاً بزرگتر هستند. اما شما همیشه می توانید یک نوع مناسب برای آشپزخانه خریداری کنید. به شما اجازه می دهد انواع سبزیجات و میوه ها مانند سیب زمینی، گوجه فرنگی، گلابی، سیب و غیره را پوست بگیرید.

 

لوازم آشپزخانه – مخلوط کن دستی

حتماً از مخلوط کن های بزرگ به اندازه اجاق گاز در آشپزخانه خود استفاده کرده اید. که باید تمام مواد را درون ظرف یا کوزه آنها بریزید تا مخلوط کن کار کند. به عنوان یک نوآوری، تولیدکنندگان تجهیزات و لوازم آشپزخانه مخلوط کن دستی معرفی کرده اند. که به راحتی می توانید در داخل هر ظرفی استفاده کنید و همچنین می تواند مقادیر کمی غذا را نیز مخلوط کند. طبق نظر من تاکنون مصلحت ترین محصول است. و برای آشپزخانه شما یکی از ضروریات است.

 

لوازم آشپزخانه – پخش کننده کره

پخش کننده کره محصولی آسان و راحت است که در آشپزخانه شما استفاده می شود. هم در نسخه های دستی و هم برقی موجود است. پخش کننده های کره کره ای به طور گسترده ای در داخل آشپزخانه های شرکت های تولید کننده مواد غذایی استفاده می شود. محصولاتی که به مقدار زیادی کره برای خرد شدن احتیاج دارند. این پخش کننده ها وظیفه خود را انجام می دهند. این باعث صرفه جویی زیادی در هزینه های کار دستی می شود. شما همچنین می توانید این محصول را در آشپزخانه خود داشته باشید تا در برنامه صبحانه خود کمک کند.

 

نتیجه

کار در آشپزخانه گاهی اوقات بسیار سخت و کثیف است. مردم فقط از اولین پخت و پز و سپس تمیز کردن خسته می شوند. بنابراین، در پایان، وقتی خسته هستید و کمرتان درد می کند. حتی از غذایی که پخته اید لذت نمی برید. به همین دلیل بهتر است به جای اینکه تمام تلاش خود را برای انجام این کار انجام دهید، هوشمندانه کار کنید. همیشه می توانید با مخلوط کن یا خمیر ساز خود جفت شوید تا زندگی شما راحت شود.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.