جارو برقی ربات سامسونگ Bespoke Jet Bot AI در کره راه اندازی شد

siavashmousavi
۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۰
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

سامسونگ از جارو برقی روبات Bespoke Jet Bot AI رونمایی کرد که برای بهبود چشمگیر نظافت منزل طراحی شده است. جاروبرقی ربات دارای قابلیت های پیشرفته برای تشخیص اشیا است. و از فناوری هوش مصنوعی (AI) استفاده می کند که عملکرد را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد.

Samsung Bespoke Jet Bot AI

 

جاروبرقی ربات سامسونگ مدل Bespoke Jet Bot AI قادر به شناسایی اشیا در بالاترین سطح است. و این امر با یادگیری بیش از 1 میلیون تصویر مبتنی بر یادگیری عمیق امکان پذیر است. این جاروبرقی ربات می تواند چندین لوازم خانگی و مبلمان مانند تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال، تختخواب، مبل و سایر موارد را از هم متمایز کند. این پیشرفت ها اطمینان حاصل می کند که پاک کننده ربات می تواند. اشیا کوچک مانند مدفوع حیوان خانگی، جوراب، سیم های برقی و لیوان های شیشه ای را به خوبی تشخیص دهد.

 

خلا Bes روبات سامسونگ Bespoke Jet Bot AI

 

 

جاروبرقی ربات سامسونگ مدل Bespoke Jet Bot AI با راه حل AI اینتل معروف به Intel Movidius همراه است. که یک تشخیص عالی اشیا را فراهم می کند. این سنسور سه بعدی نوع “دوربین استریو فعال” را بسته بندی می کند. که اولین صنعت است. سنسور می تواند تمام موانع را از فاصله 1 سانتی متر به بالا تشخیص دهد.

جاروبرقی ربات سامسونگ مدل Bespoke Jet Bot AI به دو دوربین مجهز است. که نه تنها مانند افراد فضا و اشیا را به صورت سه بعدی تشخیص می دهد. بلکه پرتوهای الگوی دیگری را نیز شلیک می کند. این امکان تشخیص موانع پیشرفته و تشخیص فضایی را حتی در شرایطی که تشخیص فقط با دوربین دشوار است فراهم می کند.

جاروبرقی ربات سامسونگ مدل Bespoke Jet Bot AI می تواند ویژگی های اطراف را در سه بعد با فاصله حداکثر 1 متر و تا 60 درجه چپ و راست تشخیص دهد. بنابراین می توان ساختار خانه را برای نقشه برداری از مسیر تمیز کردن به سرعت و با دقت شناسایی کرد.

 

خلا Bes روبات سامسونگ Bespoke Jet Bot AI

 

مانند تمام جاروبرقی های ربات شناخته شده در اطراف، Jet Bot AI دارای یک سنسور LiDAR شبیه به آنچه در اتومبیل های خودران استفاده می شود، است. می تواند با انتخاب مسیر بهینه با توجه به ویژگی های فضایی، با موفقیت در اطراف حرکت کند.

این ربات همچنین از فرمان صوتی پشتیبانی می کند. زیرا کاربران می توانند با یک اعلان صوتی ساده مانند “تمیز کردن تلویزیون” منطقه مورد نظر خود را برای تمیز کردن تعیین کنند. همچنین شامل تنظیم مناطقی است. که شما برای حذف آنها به ربات نیاز دارید. این اعلان صوتی و سایر ویژگی ها را می توان از برنامه SmartThings انتخاب کرد.

یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز دیگر توانایی جارو برقی در تشخیص خودکار نوع کف و تنظیم شدت تمیز کردن بر اساس آن است. همچنین در صورت پر شدن سطل زباله به طور خودکار تخلیه می شود. حتی اگر تمیزکاری کامل نشود. پس از تمیز کردن، جارو برقی به ایستگاه متصل در محل شارژ برمی گردد.

 

خلا Bes روبات سامسونگ Bespoke Jet Bot AI

 

 

جدا از وظایف نظافت، از جاروبرقی ربات سامسونگ مدل Bespoke Jet Bot AI می توان برای نظارت بر حیوان خانگی که در خانه در زمان واقعی مانده است استفاده کرد. این ربات برای تشخیص علائم یا رفتارهای غیرعادی مانند پارس بد یا حرکت نکردن به مدت طولانی برنامه ریزی شده و به کاربر اطلاع می دهد. این برنامه همچنین دارای یک بلندگو و پخش کننده داخلی است. که می تواند برای حیوان خانگی موسیقی پخش کند.

سامسونگ با یک لباس برنامه کره ای حیوانات خانگی معروف به Ajinyangi برای نصب 20 آهنگ مختلف که به صورت تصادفی پخش می شوند، همکاری کرد. این ویژگی با استفاده از Samsung Card کار می کند. و به صورت رایگان در اختیار کاربران خدمات حیوان خانگی سامسونگ SmartThings است. علاوه بر این، مالکان همچنین می توانند از طریق سرویس مراقبت از حیوانات خانگی SmartThings محتوای ویدئویی حاوی اطلاعات مختلف از مشاور بهداشت حیوانات خانگی و دامپزشک Seol Chae-hyun را مشاهده کنند.

جاروبرقی ربات سامسونگ مدل Bespoke Jet Bot AI در پنج رنگ سفید، صورتی، آبی، سبز و زرد ارائه می شود. قیمت این محصول 1.59 میلیون وون (1433 دلار پوند) است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.