جاروبرقی خانگی شیائومی مدل Deerma DX700S را فقط با 46.99 دلار بخرید

siavashmousavi
۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۰
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

اگر به دنبال یک مکنده چند منظوره برای کارهای خاص هستید، جاروبرقی خانگی شیائومی مدل Deerma DX700S انتظارات شما را برآورده می کند. طراحی ارگونومیک، عملکرد بالا، امکانات کاربردی فراوان و … می توانید خانه را با این ابزار که عملکردهای مختلفی دارد تمیز کنید. این ابزار همچنین به 3 نوع لوازم جانبی اضافی برای تمیز کردن در شرایط مختلف مجهز شده است. نکته جالب در مورد این ابزار این است که می توان مدل دسته را کوتاه یا گسترش داد.

 

جاروبرقی خانگی شیائومی مدل Deerma DX700S با طراحی مینیمالیستی ساخته شده است که باعث می شود چشم راحت شود. نیازی نیست که وقتی مهمان به خانه شما می آیند آن را پنهان کنید زیرا این جارو برقی می تواند مانند دکوراسیون منزل باشد.

 

 

شما می توانید از آن به عنوان یک دست کوچک – به عنوان مثال برای تمیز کردن مبلمان یا روکش مبلمان – و همچنین به عنوان تمیز کننده کف استفاده کنید. وزن آن فقط 2.75 کیلوگرم است. بنابراین جابجایی آن بین اتاق ها یا بلند کردن آن برای جمع آوری گرد و غبار و تار عنکبوت از سقف آسان ست. با جاروبرقی خانگی شیائومی مدل Deerma DX700S می توانید تقریباً هر کجای منزل که بخواهید تمیز کنید. زیرا طول کابل 4.5 متر است.

 

جاروبرقی شیائومی

 

جاروبرقی شیائومی مدل Deerma DX700S از یک درایو موتور مستقل استفاده می کند که باعث می شود این جاروبرقی بتواند اولین نسخه خود را به خوبی مکش کند. این ابزار دارای دندان های شانه ضد سیم پیچ است که باعث می شود موها در داخل گره نخورند. جارو برقی از فیلتراسیون سیکلون داخلی استفاده می کند که باعث می شود برای تمیز کردن نیز موثرتر باشد.

این جاروبرقی همچنین مجهز به فیلتر HEPA است که هوا را به درستی فیلتر می کند. به منظور به حداقل رساندن گرمای تولید شده هنگام کار دستگاه، این جاروبرقی مجهز به یک اگزوز مضاعف برای تخلیه بخار گرم از موتور است. برای سهولت کار تمیز کردن، ما دستگاه هوور را به سه برس قابل تعویض مجهز کرده ایم. هر برس برای طیف گسترده ای از سطوح مناسب است و به شما کمک می کند تا نظم کاملی را ایجاد کنید. ببینید با کمک آنها می توانید به چه چیزهایی برسید!

 

شیائومی

جاروبرقی خانگی شیائومی مدل Deerma DX700S همراه با یک برس بزرگ، شما می توانید کف را به سرعت و به طور موثر جاروبرقی کنید. نازک و قابل چرخش است، بنابراین می توانید آن را به راحتی در مکان های سخت دسترسی نیز بیاورید. این به شما کمک می کند تا زیر تخت یا بین پایه های صندلی تمیز کنید. طراحی هوشمندانه برس به شما امکان می دهد آن را به دلخواه راهنمایی کنید.

یک برس کوچک به شما امکان می دهد سطوح کوچکتر را کاملا تمیز کنید. می توان از آن برای تمیز کردن قفسه ها، میز کار و مبلمان مانند مبل و صندلی استفاده کرد. گرد و غبار، موهای حیوان خانگی، خرده ریزها، حتی لجبازترین آلودگی ها نمی توانند از آن پنهان شوند. با برس شکافی می توانید به شکافها و شکافهای باریک برسید. تقریباً به هر گوشه ای فشرده می شود و بقایا را به طور موثر از بین می برد. فضای بین مبلمان، شکاف های موجود در مبل و صندلی ها و حتی صفحه کلید. تمیز کردن این مکان ها دیگر چالشی نخواهد بود!

 

جاروبرقی شیائومی

 

با کمک سیستم فیلتراسیون سه گانه یک محیط تمیز، آلوده و بدون آلرژی ایجاد کنید. جاروبرقی خانگی شیائومی مدل Deerma DX700S به طور موثری خاک، مو، گرد و غبار و مو را جدا کرده و به سلامتی شما اهمیت می دهد. فیلتر دوار که دستگاه با آن مجهز است. جلوگیری از قرارگیری مجدد آلاینده ها در سطوح را امکان پذیر می کند. با تشکر از این راه حل عملی، شما می توانید از تمیزی طولانی مدت و یک محیط دوستانه سلامت لذت ببرید!

قدرت موتور 600 وات و قدرت مکش 15000 تضمین می کند که دستگاه شناور به طور موثر کار می کند. هیچ ذره ای از گرد و غبار، حتی سرسخت ترین آنها نیز با آن برنده نخواهد شد. ظرف خاک 0.8 لیتری به راحتی تخلیه و تمیز می شود تا تماس با خاک کاهش یابد. چیزی که این دستگاه را بسیار خاص می کند میزان صدای کم آن است. از 75 دسی بل بیشتر نمی شود.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.