بررسی تفاوت های بین تردمیل تاشو شیائومی مدل جدید R1S با مدل R1/R1 PROشیائومی

siavashmousavi
۲۶ فروردین, ۱۴۰۰
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

مردم بیش از هر زمان دیگری مراقب سلامتی خود هستند. و برای دستیابی به بهترین نتیجه از آخرین فن آوری ها استفاده می کنند. طی سالهای اخیر، ماشین آلات تردمیل فضای وسیعی را در صنعت ایجاد کرده اند.

تجهیزات تناسب اندام تاشو و سبک وزن بسیار مناسب برای استفاده در خانه است. این مجموعه با الگوریتم های پیشرفته زیادی همراه است. تا عملکرد روزانه شما را تحت نظر داشته باشد و روش های بهتری را برای پیشرفت پیشنهاد دهد. بازار مملو از تولیدکنندگان تردمیل بسیاری است. که قول می دهند محصولات برجسته را با بهترین قیمت تحویل دهند.

 

شیائومی در نسخه جدید تردمیل تاشوی خود دست به تغییراتی زده است که باعث بهبود عملکرد این دستگاه ورزشی شده است. تردمیل جدید تاشو شیائومی مدل Walking Pad R1S با تنوع رنگ های زیبای خود باعث درخشندگی بی نظیری شده و جلوه خاصی به محیط خود می دهد. این تردمیل تاشو شیائومی دارای قدرت 1100W و وزن 34 کیلوگرم است. و سرعتش 12 کیلومتر بر ساعت بوده که نسبت به مدل قبلی خود شاهد تغییراتی بوده ایم. زیرا تردمیل تاشو شیائومی مدل Walking Pad R1/R1 PRO توانش 918W، نهایت سرعت 10 کیلومتر بر ساعت و وزن 38 کیلوگرم است.

فروشگاه اینترنتی آنلاین و حضوری دلنیاکالا با تلاش خود توانسته این نسخه جدید از تردمیل شیائومی را در ایران به نمایش گذاشته و به فروش برساند. تا بتواند خدمتی به جامعه کرده باشد. و در این اوضاع نامساعد و افتضاح کرونا مردم عزیز بتوانند. با خیال راحت و با قدرت تمام در منزل یا محیط کار خود به ورزش ادامه بدهند.

برای خرید تردمیل تاشو شیائومی مدل Walking Pad R1S به لینک زیر مراجعه فرمایید.

 

https://delniakala.com/product/تردمیل-تاشو-شیائ…-walking-pad-r1s/ ‎

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.