بررسی تردمیل تاشو Walking Pad A1F PRO شیائومی

siavashmousavi
۱۶ فروردین, ۱۴۰۰
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

ورزش کلید سلامتی است. اما افراد معمولاً حفظ تعادل بین کار اضافی و ورزش را دشوار می دانند. اکنون ظهور تردمیل تاشو Walking Pad A1F PRO شیائومی راه حل مناسبی برای رفع این مشکل خواهد بود تا دیگر کار و تناسب اندام با هم تداخل نداشته باشد.

تردمیل شیائومی

ورزش در سالن ورزشی نه تنها گران است بلکه به زمان زیادی نیز نیاز دارد. بسیاری از دوستان حتماً مایل به خرید برخی تجهیزات تناسب اندام در منزل بوده اند تا بتوانند در خانه ورزش کنند و دیگر نیازی به رفتن به باشگاه ندارند.

در صنعت تناسب اندام هوشمند، تردمیل ها از نیمی از تجهیزات تناسب اندام خانگی ساخته شده اند. اما برای بسیاری از کاربران، تردمیل سنتی مساحت زیادی را پوشش می دهد و نحوه ورزش برای همه مناسب نیست. اتفاقی که با تردمیل تاشو Walking Pad A1F PRO شیائومی نمی افتد.

فقط ضخامت 12.9 سانتی متر، پنهان شدن در زیر مبل آسان است

تردمیل تاشو Walking Pad A1F PRO شیائومی از یک طرح انحصاری تاشو متقارن منحصر به فرد استفاده می کند، که فضای مورد نیاز برای ذخیره سازی آن را بسیار کاهش می دهد.

تردمیل شیائومی

وزن تردمیل شیائومی 28 کیلوگرم است که واقعا سبک می باشد، پس از جمع شدن فقط ضخامت 12.9 سانتی متر دارد و منطقه راه رفتن 1200×415 میلی متر است. با تشکر از یکپارچه سازی و نوآوری، تردمیل شیائومی هنگام ذخیره سازی به امکانات بیشتری دست یافته است، می توان آن را زیر میز قرار داد، تخت، بالکن و گوشه های دیگر، استفاده روزمره از فضای خانه را اشغال نخواهد کرد.

تردمیل تاشو شیائومی WalkingPad A1 r

2 حالت ورزش، برای مبتدیان آسان است

تردمیل تاشو Walking Pad A1F PRO شیائومی دارای دو حالت حرکت است:

● “M” حالت سرعت ثابت است، با کنترل از راه دور قابل کنترل و کنترل است. توصیه می شود مبتدیان این حالت را انتخاب کنند.

“A” یک حالت اتوماتیک است که می تواند از طریق سیستم کنترل سرعت تطبیقی ، سرعت واکر را آزادانه کنترل کند.

وقتی ورزشکار جلوی سکوی پیاده روی باشد، راه رفتن به طور خودکار شروع می شود و به طور مداوم شتاب می گیرد. هنگامی که در ناحیه مرکزی واقع شود، واکر با سرعت یکنواخت کار خواهد کرد. هنگامی که در منطقه عقب قرار دارد، فرصت راه رفتن به تدریج متوقف می شود، این حالت حالت پیشرفته است، می تواند برای کاربر باتجربه مناسب باشد.

تردمیل تاشو شیائومی WalkingPad A1 r

 

 

کنترل برنامه Mijia ، همگام سازی داده در زمان واقعی

تردمیل تاشو Walking Pad A1F PRO شیائومی اکنون به اکوسیستم خانه هوشمند شیائومی متصل شده است. همگام سازی داده های زمان واقعی را می توان از طریق Mijia APP انجام داد و مدیریت داده های حرکت را می توان ادامه داد.

در حین دویدن، داده های حرکت را می توان به پنجره شناور تلویزیون شیائومی منتقل کرد، در هر زمان که تماشا می کنید تلویزیون می تواند مشاهده شود.

علاوه بر این، عملکردهای مربوط به تردمیل را می توان با Mijia APP تنظیم و تنظیم کرد. مانند تنظیم سرعت راه اندازی، تنظیم حداکثر سرعت، قفل کودک و سایر طراحی های انسانی. محافظت چند جهته از امنیت کاربر ایجاد کنید.

تردمیل تاشو شیائومی WalkingPad A1 r

19 حق ثبت اختراع فناوری، تردمیل تاشو Walking Pad A1F PRO شیائومی یک تردمیل مشهور 

از زمان راه اندازی، تردمیل تاشو Walking Pad A1F PRO شیائومی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت و به یک محصول جدید “مشهور آنلاین” در سیستم عامل Douyin تبدیل شده است.

در واقع، به غیر از زیر و رو کردن ظاهر و طراحی، همچنین دارای 19 فن آوری ثبت اختراع است. که یک قدرت قدرتمند است که ظاهر را در نظر می گیرد.

داده ها نشان می دهد که میزان عملکرد روزانه تردمیل تاشو Walking Pad A1F PRO شیائومی بیش از 20٪ است که 9 برابر بیشتر از تردمیل سنتی است و روزانه مسافت پیاده روی کاربر تا 40000 کیلومتر است.

تردمیل تاشو شیائومی WalkingPad A1 r

نگرانی های رایج در مورد تردمیل تاشو Walking Pad A1F PRO شیائومی

اگرچه تردمیل شیائومی از نظر عملکرد و طراحی محبوب است. اما هنوز هم برخی از کاربران در این مورد تردید دارند. بیایید نگاهی به این تردیدها بیندازیم.

آیا تردمیل تاشو Walking Pad A1F PRO شیائومی بدون دسته خطرناک خواهد بود؟

برای دستهای سبز، ممکن است کمی در مورد آن ترس داشته باشد. توصیه می شود از حالت “M” استفاده کنید، با یک حرکت کند شروع کنید، سپس سرعت را در صورت لزوم تنظیم کنید. علاوه بر این، می توانید با کنترل از راه دور یا پاها سرعت را کنترل کنید. این بسیار راحت و ایمن است!

 

● آیا مانند تردمیل معمولی سر و صدای زیادی ایجاد می کند؟

تردمیل تاشو Walking Pad A1F PRO شیائومی تقریباً بی صدا است. نگران مزاحمت برای خانواده یا همسایگان در هنگام استفاده نباشید.

 

● آیا تردمیل تاشو Walking Pad A1F PRO شیائومی برق زیادی مصرف می کند؟

توان نامی 746W است، به این معنی که اگر یک ساعت از آن استفاده کنید. فقط 0.746 کیلووات در ساعت مصرف می کند. این بسیار کم مصرف است.

تردمیل تاشو شیائومی WalkingPad A1 r

 

برای خرید تردمیل تاشو Walking Pad A1F PRO شیائومی به لینک زیر مراجعه فرمایید:

https://delniakala.com/product/تردمیل-تاشو-شیائ…king-pad-a1f-pro/ ‎

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.