بررسی تردمیل تاشو شیائومی مدل Walking Pad R1 برای دویدن در خانه

siavashmousavi
۱۷ فروردین, ۱۴۰۰
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

آنچه در این نسخه جدید تردمیل تاشو شیائومی ( Walking Pad R1 ) است در مقایسه با مدل Walking pad A1 شیائومی در حالت تاشو ابعادش فقط 101x69x13 سانتی متر را اشغال می کند. بعلاوه، به لطف نوار پشتیبان در حال اجرا، می توان با سهولت بیشتری صفحه پایه را گرفت و آن را با چرخهای پایه لغزانید.

یکی دیگر از اخبار خوب، توانایی ایستادن بدون نیاز به تکیه دادن آن به دیوار یا یک مبلمان است. این امر آزادی بیشتری در انتخاب مکان برای ذخیره آن فراهم می کند و واقعاً در خانه یافتن “مخفیگاه” مناسب بسیار مهم است اما نزدیک است.

 

 

این ساختار مانند همیشه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. دارای پلاستیک های با کیفیت و یک قاب فولادی است که توانایی تحمل وزن 110 کیلوگرم (100 کیلوگرم در مدل قبلی) را دارد.

در حالت پیاده روی (حداکثر 6 کیلومتر در ساعت)، بنابراین از همه لحاظ به A1 شباهت دارد. که حتی در اندازه آن چند سانتی متر متفاوت است: 144x69x13cm.

برای رفتن به حالت مسابقه با تردمیل تاشو شیائومی مدل Walking Pad R1 به سادگی فرمان پشتیبانی را بلند کنید. (قابل تنظیم است) که به طور خودکار تشخیص داده می شود. و حداکثر سرعت را در 10 کیلومتر در ساعت خواهد داشت.

در دسته پشتیبانی ما یک تازگی دلپذیر پیدا می کنیم: شکاف 30 سانتی متری که برای تعبیه گوشی موبایل و تبلت در حین آموزش طراحی شده است. برای داشتن نزدیک آنها یا تماشای فیلم بدون نیاز به قرار دادن صفحه پیاده روی جلوی تلویزیون بسیار مناسب است.

صفحه نمایش نقطه ای مناسبی را در این مدل از تردمیل شیائومی پیدا می کنیم. که نمایش کالری، زمان، کیلومتر و مراحل را به تناوب نشان می دهد. بلافاصله مانند A1، چراغ ها / دکمه هایی وجود دارد که امکان روشن و انتخاب حالت را فراهم می کند.

دستور کار تردمیل تاشو شیائومی Walking Pad R1

هم در حال راه رفتن و هم در حال دویدن، می توانید از پد پیاده روی R1 در حالت دستی یا در آن خودکار استفاده کنید. دومی، همانطور که از نامش پیداست، از سنسورهایی که در پایه قرار گرفته اند برای تجزیه و تحلیل سرعت ما با تنظیم سرعت به صورت تطبیقی ​​استفاده می کند .

در حالت دستی ما می توانیم سرعت را با گام های 0.5 کیلومتر در ساعت از طریق کنترل از راه دور کوچک و راحت ارائه دهیم. که همچنین امکان شروع و توقف و همچنین سوئیچ بین دو حالت را فراهم می کند.

 

 

توجه ویژه به ایمنی خصوصاً در این مدل که سرعت افزایش یافته است. هنگامی که صفحه متحرک هیچ وزنی را تشخیص نمی دهد، به طور خودکار متوقف می شود. علاوه بر این این مدل به “کلید امنیتی” مجهز شده است.

که باید همیشه داخل آن بماند و توری به آن متصل شود که باید روی لباس ثابت شود. بنابراین در مواقع اضطراری (مثلاً افتادن) توری کلید را برمی دارد و بلافاصله کار را متوقف می کند.

با این حال، من توصیه می کنم همیشه کنترل از راه دور را حتی در حالت “راه رفتن” نیز در دست داشته باشید تا در هر شرایطی سریع مداخله کنید.

 

تفاوت تردمیل شیائومی Walking Pad R1 با مدل WalkingPad R1 Pro

در خارج از چین، دقیقاً همین مدل تردمیل با نام ” Walking pad R1 Pro ” به بازار عرضه می شود. تفاوت اساسی که وجود دارد این است که در مدل R1، مدل مورد بررسی، برای ثبت نام در برنامه اختصاصی باید از شماره گوشی موبایل چینی استفاده کنید.

این محدودیت برای جلوگیری از ورود محصول با قیمت های پایین تر در بازار بین المللی مطرح شد.

آیا می توانید بدون برنامه کار کنید؟ نیکل تمام داده هایی که در برنامه نشان داده شده اند. به راحتی می توانید بر روی صفحه نمایش تردمیل به جز تاریخچه مشاهده شوند. همچنین معمولاً ترجیح داده می شود که با ساعت هوشمند پیشرفت خود را دنبال کنید.

 

نتیجه گیری

تردمیل تاشو Kingsmith Walking Pad R1 شیائومی جانشین شایسته ای برای مدل A1 است. که از همه نظر ارتقا یافته است.

افزایش حداکثر سرعت تا 10 کیلومتر در ساعت باعث افزایش مفید بودن آن در عین حفظ و حتی بهبود راحتی در مخفی کردن، حمل و نگهداری آن شده است.

هنوز سوال از انتخاب تردمیل شیائومی بین دو مدل R1 یا R1 Pro باقی مانده است. با خرید R1 می توانید با خرید از سایت هایی مانند GearBest که این محصولات را وارد می کنند، بیش از 100 یورو پس انداز کنید. محدودیت برنامه ممکن است یک صندلی عقب بگیرد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.