بررسی تردمیل تاشو شیائومی مدل Walking Pad A1F PRO

siavashmousavi
۲۵ فروردین, ۱۴۰۰
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

تردمیل تاشو که برای مراقبت از شما در خانه ساخته شده است، محصول شیائومی است که برای ما به ارمغان می آوردتا فضای زیادی اشغال نکند و هرگز بهانه ای برای توقف ورزش نباشد. بنابراین شما می توانید هر زمان که به آن نیاز پیدا کردید از آن استفاده کنید.

 

از تردمیل تاشو شیائومی مدل Walking Pad A1F PRO در همه جا استفاده کنید

طراحی تاشو تردمیل تاشو شیائومی مدل Walking Pad A1F PRO باعث کاهش 90 درصدی فضا در مقایسه با تردمیل های معمولی می شود. و ابعاد کوچک، می توانید آن را در هر کجا که نیاز داشته باشید نگهداری کنید. علاوه بر این، به راحتی می توانید آن را از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل کنید. هنگام تماشای سریال ها یا فیلم های مورد علاقه خود، آن را به هر جای خانه ببرید و قدم بزنید.

 

تردمیل تاشو شیائومی مدل Walking Pad A1F PRO دارای سه حالت کنترل وضعیت

برای تطبیق این سرعت با نیازهای آموزشی شما، تردمیل تاشو شیائومی مدل Walking Pad A1F PRO جدید را می توان به سه روش مختلف، شامل دستی و حالت اتوماتیک، کنترل کرد. بنابراین، در حالت دستی، شما می توانید پارامترهای استفاده را از طریق کنترل از راه دور موجود یا گوشی موبایل هوشمند خود تنظیم کنید. با این حال، با حالت اتوماتیک سرعت شما متناسب با سرعت خواهد بود که به لطف یک سنسور با دقت بالا کار می کند. این سنسور موقعیت و سرعت کاربر را اندازه گیری می کند که اگر احساس کند خیلی جلوتر می روید سرعت را افزایش می دهد و اگر متوجه عقب افتادگی شوید کاهش می یابد.

 

مدل بسیار مقاوم

تردمیل تاشو شیائومی مدل Walking Pad A1F PRO از بالاترین کیفیت ساخته شده است. این ویژگی از جمله ساختار محکم ساخته شده در آلومینیوم خواهد داشت، که به طور قابل توجهی هم ثبات و هم دوام محصول را بهبود می بخشد. ساخته شده با بالشتک لاستیکی EVA که باعث می شود این مدل بتواند از حرکات زانو و مچ پا جلوگیری کند. و از آسیب احتمالی مفاصل جلوگیری کند. یک مدل بسیار مقاوم، که به انواع افراد امکان استفاده از آن را می دهد. زیرا از بارهای تا 105 کیلوگرم پشتیبانی می کند. این تردمیل شیائومی دارای یک صفحه LED است که نشان دهنده سرعت، مسافت و زمان آموزش است. به شما امکان می دهد انواع اطلاعات را به سرعت داشته باشید.

 

برخی ویژگی های تردمیل تاشو شیائومی مدل Walking Pad A1F PRO:

  • طراحی تاشو
  • مناسب برای پیاده روی از 0.5 تا 6 کیلومتر در ساعت است
  • با دسته و چرخ برای حمل
  • کنترل از راه دور
  • ساختار آلیاژ آلومینیوم
  • بالشتک EVA
  • پانل LED داخلی

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.