اینترنت در آشپزخانه: وسایل هوشمندی که با شما صحبت می کنند

siavashmousavi
۱۴ آذر, ۱۳۹۹
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

فناوری در خانواده با سرعت زیادی در حال پیشرفت است. راه حل های جدید، زندگی ما را آسان می کند ، چه در خانه باشیم و چه در بیرون از خانه. اینترنت اشیا باعث شده است که کارهای روزمره خانه به هم بخورد. در آشپزخانه، لوازم هوشمند متصل به اینترنت به ما نشان می دهند که خانه آینده اینجا است. یک موفقیت واقعی

 

کارهای خانه از راه دور

 

 

وسایل هوشمند متصل به اینترنت و تلفن هوشمند یا رایانه ما روشی ابتکاری برای مقابله با برخی از وظایف خانگی را ارائه می دهند. با داشتن جهانی بهم پیوسته برای اداره عملکرد و عملکردها، هدف بهبود کیفیت زندگی، ایمنی و راحتی است. در کل، برای اینکه زندگی ما راحت تر شود. در آشپزخانه اجاق گاز ها، ماشین های لباسشویی ، یخچال ها ، دستگاه های قهوه ، هودها، فرها، مایکروویوها، سایر دستگاه ها را می توان از راه دور و با استفاده از برنامه های ساده ، از طریق یک دستگاه و از راه دور کنترل کرد این پیشرفت جدید فناوری IoT است. به نوبه خود ، این به ما کمک می کند تا از یک زندگی با مصرف انرژی بیشتر بهره مند شویم ، زیرا این اتصال باعث صرفه جویی در انرژی و آب می شود.

ویژگی اصلی این لوازم خانگی آشپزخانه هوشمند اتصال آنها به اینترنت از طریق Wi-Fi است. عملکرد آنها افزایش می یابد و برخی از عملکردهای آنها ساده است ، بنابراین مهم نیست که کجا هستیم. در دفتر ، در حال بازگشت به خانه ، در اتومبیل … برخی از این لوازم نسل جدید حتی در صورت خرابی جزئی حتی از راه دور قابل تعمیر هستند.

 

 

برنامه ای (مانند Home Connect) در تلفن ، رایانه یا گوشی موبایل تمام آنچه برای کارکرد این لوازم خانگی آشپزخانه لازم است. به طور کلی، تولید کنندگان برنامه خود را ایجاد می کنند. اگر تمام لوازم هوشمند ما به یک مارک تعلق داشته باشند ، یک برنامه همه آنها را کنترل می کند.

 

کمک های خانگی مختل کننده

 

 

مارک های اصلی این صنعت آشکارا از لوازم خانگی آشپزخانه هوشمند پشتیبانی می کنند و به کارآیی آنها اعتقاد دارند. به لطف آنها ، اینترنت آشپزخانه های معاصر را مختل می کند. کارهای روزمره حتی الامکان ساده است ، مانند راه اندازی ماشین ظرفشویی یا برنامه ریزی ماشین لباسشویی. علاوه بر این، اتصال اجازه می دهد تا پخت و پز سالم و جداجدا سفارش داده شده وعده های غذایی با توجه به عادات خوردن هر یک از اعضای خانواده است.

این کمک های فناوری آشپزخانه را به فضای هوشمندتری تبدیل می کند. یخچال های جدید متصل به اینترنت فضای داخلی آنها را به صورت واقعی در تلفن نشان می دهد. ما می توانیم وسایل داخل را ببینیم و بنابراین ، بدون اتلاف غذا ، به طور موثر خرید کنیم. بعضی از مدل ها حتی دستورالعمل هایی را با توجه به ترجیحات غذایی اعضای خانواده ، حساسیت های غذایی و حتی با توجه به تاریخ انقضا پیشنهاد می کنند.

 

 

علاوه بر یخچال ، اجاق گاز ها نیز مورد توجه قرار گرفته اند. این لوازم جدید با آماده شدن ظرف به طور خودکار خاموش می شوند ، بسته به غذا به طور خودکار دما را کنترل می کنند و روش پخت مناسب را برای هر بشقاب پیشنهاد می کنند. آنها همچنین می توانند از راه دور از طریق تلفن هوشمند روشن و گرم شوند و هنگام خارج بودن از خانه بررسی شوند.

سایر وسایل هوشمند آشپزخانه مانند ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی که به اینترنت متصل هستند از طریق تلفن به راحتی روشن و برنامه ریزی می شوند و مهم نیست که کجا هستیم. عملیات اصلی از برنامه بارگیری شده انجام می شود. به عنوان مثال ، سختی آب و مقدار مواد شوینده قابل تنظیم است. و هنگامی که چرخه به پایان رسید یک اعلان ارسال می شود.

 

راز تعامل لوازم آشپزخانه

 

لوازم خانگی

جدیدترین لوازم هوشمند آشپزخانهرموجود در بازار روی تعامل شرط می بندند. این مدل ها از نظر فناوری برای ایجاد ارتباط بین خود ، یعنی برقراری ارتباط طراحی شده اند. یخچال ها از طریق دستورات صوتی اطلاعات دستور العمل ها را به اجاق ها ارسال می کنند و به نوبه خود ، اجاق گاز ها با ماشین ظرفشویی در تعامل هستند تا بسته به ظرف آماده شده ، کارآمدترین چرخه را انتخاب کنند.

 

آشپزخانه

این نبرد پیروز دیگری برای خانوارهای متصل است که در آن نه تنها لوازم خانگی آشپزخانه بلکه سیستم روشنایی ، تهویه مطبوع و حتی دستگاه موسیقی مورد علاقه ما با یکدیگر در تعامل هستند. همه اینها به ما کمک می کند تا از یک زندگی ساده و پیچیده فناوری در خانه بهره مند شویم.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.