پنج محصول شیائومی که در فروش به موفقیت رسیده اند

siavashmousavi
۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۰
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

شیائومی به دلیل گوشی موبایل های خود که از ارزش بالایی برخوردار هستند در سراسر جهان شناخته شده است. همچنین، به میزان کم و بیش، مردم از چندین دستگاه خانگی که شیائومی از طریق شرکت های تابعه در بازار عرضه می کند، آگاه هستند.

با این وجود حضور غول آسیایی در بازار بیش از آنچه تصور می کنید زمینه را پوشش می دهد. از کفش ورزشی گرفته تا عینک محافظ. شیائومی قصد دارد در هر زمینه ای به گزینه مورد علاقه کاربران تبدیل شود.

در اینجا لیستی از جذاب ترین محصولات شیائومی آورده شده است.

1. ست مانیکور و پدیکور قابل حمل

 

 

پنج محصول شیائومی که شاید شما آنها را نمی شناختید و موفقیت فروش هستند. اخبار شیائومی A

 

با پرداخت حدود 7 یورو می توانید این مجموعه کاربردی مانیکور و پدیکور متعلق به Mijia، یکی از مارک های شیائومی مانند Redmi را دریافت کنید. این مجموعه شامل پنج قطعه از رنگ نقره ای ساخته شده از فولاد ضد زنگ است:

  • ناخن گیر زاویه دار یا مایل (ابعاد 60.9x11x11.8 میلی متر)
  • ناخن گیر Flat Mouth (ابعاد 58.4x11x11.8میلی متر)
  • قیچی زیبایی (ابعاد 91.9×46.5×3.4 میلی متر)
  • سوهان ناخن (ابعاد 59.1×11.6×1.2 میلی متر)
  • گوش پاک کن قاشقی (ابعاد 89.7x6x2.9 میلی متر)

این بسته همچنین شامل یک جعبه ذخیره سازی برای نگهداری مجموعه مانیکور و پدیکور است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، هر یک از قطعات از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. بنابراین با سختی و دوام بسیار هستند. به راحتی تمیز می شوند و ضد کپک و گرد و غبار هستند.

لبه های هر ابزار جلا داده شده و سطح آنها برای راحتی کار شده است.

 

2. عینک محافظ چشم برای خانه

اگرچه به نظر تعجب آور می آید، اما شیائومی چندین مدل عینک نیز دارد. که برخی از آنها برای عینک آفتابی و برخی دیگر به منظور محافظت از چشم ما در برابر نور آبی تولید شده توسط صفحه هایی مانند Xiaomi Mi Computer Glasses Pro تولید شده است.

 

پنج محصول شیائومی که شاید شما آنها را نمی شناختید و موفقیت فروش هستند. اخبار شیائومی A

 

این عینک های شیائومی برای جلوگیری از اشعه ماورا بنفش آبی تا 35٪ طراحی شده اند و آنها را برای استفاده در حالی که روزهای طولانی را جلوی کامپیوتر می گذرانند ایده آل می کند. اندازه قاب فقط 54x17x138 میلی متر است و ساختار آن از مواد زیر تشکیل شده است: لنز PC، پد بینی ژل سیلیکا، پایه لنز TPE و قاب PEI.

شما می توانید بین یک قاب سیاه یا قرمز انتخاب کنید. در هر دو حالت لنز زرد روشن است. این یک محصول فوق العاده راحت و سبک است که با آن می توانید درک بصری نفیسی بدست آورید.

 

3. مقرون به صرفه ترین دما و رطوبت سنج

با نام مانیتور دما و رطوبت شیائومی Mi 2 محصولی را می یابیم که فروش آن را در AliExpress و سایر محصولات بسیار ارزان انجام می دهد. این یک دماسنج هوشمند است که شامل بلوتوث و یک رطوبت سنج است و به ما امکان می دهد آن را از طریق تلفن هوشمند خود مشاهده کنیم.

این محصول وظیفه تهیه اطلاعات دقیق در مورد رطوبت و دما هوا را دارد. که می توانید آنها را به وضوح از صفحه LED دستگاه بخوانید. از هر زاویه ای و با روشنایی متنوع. همچنین این سنسور از حساسیت و دقت بالایی برخوردار است، قادر به گرفتن تغییرات ظریف در هر دو دما (0.1 درجه) و رطوبت (0.1٪ RH) است.

 

پنج محصول شیائومی که شاید شما آنها را نمی شناختید و موفقیت فروش هستند. اخبار شیائومی A

 

باتری آن کم مصرف است، بنابراین بیش از یک سال عمر مفید دارد. طراحی آن ساده، مدرن و راحت است. بنابراین می توانید آن را بدون دردسر در هرجایی قرار دهید. علاوه بر این، از برنامه Xiaomi Home، می توانید دماسنج را با سایر دستگاه های هوشمند مانند کولر متصل کنید تا وقتی دما بسیار بالا است، روشن شود.

پنج محصول شیائومی که شاید شما آنها را نمی شناختید و موفقیت فروش هستند. اخبار شیائومی A
برنامه گوشی همراه مانیتور دما و رطوبت شیائومی Mi 2

 

اگر Xiaomi Mi Monitor Temperature and Humidity Monitor 2 را در AliExpress جستجو کنید خواهید دید که چگونه تعداد زیادی فروشنده وجود دارد که هزاران فروش را به خود اختصاص داده اند. محصولی بسیار جالب که به دلیل قیمت آن نمی تواند در خانه شما گم شود.

 

4. یک آبرسانی هوشمند برای بهبود سلامت دندان شما

 

شیائومی

 

در آخرین مکان Xiaomi Mijia Electric Tooth Flusher قرار دارد. یک آبرسانی جالب دندانپزشکی که با نسبت کیفیت / قیمت عالی، سلامت دندان ما را بسیار بهبود می بخشد. و این البته، هزاران فروش جمع می کند.

از جمله مزایای اصلی آن، فشار آب 140psi آن را که به اسپری آن می رسد، برجسته می کند. قادر به پاشش سریع آب است. ما در مورد 1400 بار در دقیقه صحبت می کنیم. ایده آل برای تمیز کردن عمیق حفره دهان برای جلوگیری از بیماری های دهان، التهاب لثه و حفره ها. محصولات شیائومی فکر همه چی را کردند.

 

محصولات شیائومی

 

علاوه بر این، طراحی آن باعث ایجاد ثبات بیشتر در فشار آب می شود. این بسته شامل چهار نوع نازل است: یک نوع استاندارد، یکی برای تمیز کردن زبان، یک برس و یک نازل لاستیکی 0.6 میلی متر برای تمیز کردن دقیق تر. همچنین، می توانید بین حالت های کاری جابجا شوید.

این دستگاه شامل یک باتری کم مصرف 2200 میلی آمپر، است که معادل 45 روز از عمر مفید و یک مخزن آب 200 میلی لیتر ظرفیت.

 

5. کفش کتانی شیائومی Mijia Sneakers 4

در آخر شیائومی کفش های اسپرت تولید می کند که به لطف طراحی و راحتی آنها فروش گسترده ای دارند.

 

محصولات شیائومی

 

از نظر اندازه، Xiaomi Mijia Sneakers 4 در اندازه های 6 تا 9 مطابق با مقیاس انگلیس، 39 تا 44 با توجه به مقیاس EUR یا 6.5 تا 10 با توجه به مقیاس ایالات متحده در دسترس است. ویژگی این مدل ها داشتن کشش بالا و داشتن یک فناوری فوق العاده سبک جدید است.

این فناوری که وظیفه افزایش تراکم کف مواد را دارد، باعث نازک شدن زیره، کاهش وزن کفش و احساس راحتی برای پا می شود. از طرف دیگر، کفی های تعریق ضد باکتری را نیز برای جلوگیری از وجود باکتری هایی که باعث بوی بد می شوند، ارائه می دهد.

 

محصولات شیائومی

 

این کفش ها در رنگ های مختلف موجود هستند.

براستی که محصولات شیائومی جذاب، هیجان انگیز و باکیفیت هستند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.