اسکوتر برقی اسکاتلندی، اولین اسکوتر برقی مرکب از فیبر کربن چاپ سه بعدی، طراحی سفارشی

siavashmousavi
۱۸ خرداد, ۱۴۰۰
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

این مدل از اسکوتر برقی به یک گزینه دوستدار محیط زیست برای رانندگی تبدیل شده است و بسیاری از مسافران جهان را به راحتی جابجا می کند. تا اینکه از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. 

با سهولت انجام دهید

اسکوتر اسکاتلندی رفت و آمد شما را با قدرت، راحتی و بدون مصالحه تضمین می کند. اولین اسکوتر برقی طراحی شده به صورت سفارشی برای هر مالک، کاملاً متصل و ساخته شده از مواد الیاف کربن، که کاملاً مقاوم تر از فلز است.

 

مشخصات اسکوتر اسکاتلندی

از طرف دیگر، برای انتخاب سه سطح قدرت توسط کاربران، این اسکوتر برقی اسکاتلندی با استفاده از مواد پیشرفته و مهندسی طراحی شده است. این دستگاه دارای دو جایگاه باتری است که هر کدام دارای دو سطح باتری، پنج رنگ زیبا، لوازم جانبی مختلف و طیف وسیعی از اندازه قاب ها هستند که بر اساس وزن و اندازه آن است. تمام اسکوترها بر اساس سبک شخصی هر کاربر ساخته شده اند.

 

 

طراحی مدرن

این محصول کاملاً متفاوت از سایر اسکوترهایی است که در بازار دارید. زیرا برای این نسل ساخته شده است. اولین اسکوتر برقی است که دارای داشکم داخلی، GPS، اتصال شبکه 4G، نمایش رنگی و برنامه اسکاتلندی است.

 

مواد

اسکوتر برقی اسکاتلندی از مواد کامپوزیت فیبر کربن گرمانرم پلاستیک فوق العاده ساخته شده است. آنها شامل دسته، چنگال، ساقه، سیستم تعلیق، تخته پایه، جایگاه باتری و غیره هستند اگرچه اسکوتر بزرگ و کاملاً معمولی است که از دیگر اسکوترهای برقی با کارایی بالا است. اما از وزن و قابلیت حمل اسکوترهای کوچکتر و راحت تر است.

 

 

ویژگی های باورنکردنی اسکوتر اسکاتلندی باعث شده است که سازندگان دیگر نام خود را بر روی فیبر کربن بگذارند. اما از بدنه ترکیبی 100٪ فیبر کربن استفاده نمی کند. به معنای این است که به صاحبان مزایای کامل مواد و نه چیزی کمتر. این قاب بسیار سبک است حتی اگر یک اسکوتر سایز بزرگ با موتورهای دوتایی باشد، برای حمل و نقل و ذخیره سازی آسان جمع می شود.

 

باتری

هر یک از این PowerPack به عنوان یک پاوربانک با پورت USB نوع C برای شارژ گوشی موبایل و دستگاه های دیگر شما عمل می کند. همچنین یک PowerPack 500 Wh برای ظرفیت بیشتر انرژی وجود دارد که برای کاربران با تقاضای بالا طراحی شده است.

 

 

اسکوتر اسکاتلندی اولین اسکوتری است که دارای داشکام داخلی است تا هنگام سوار شدن بتوانید از آن عکس بگیرید. با فعال شدن، ویژگی Find My Scooter از محیط اطراف خود عکس می گیرد. این به شما اطمینان می دهد که موقعیت دقیق آن و موقعیت GPS را بدانید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.